جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

جلسه شورای اداری دشتستان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، این جلسه عصر چهارشنبه 30 آذر ماه با حضور و سخنرانی اکبر پورات با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان، حجت الاسلام والمسلمین حسن مصلح امام جمعه و احمد بنافی فرماندار شهرستان برگزار شد.
امام‌جمعه شهرستان دشتستان در این جلسه با تشکر از اقدامات انجام‌گرفته توسط مسئولین در امر جهاد تبیین اظهار داشت: باید روایت صحیح و کاملی از اسلام را برای جوانان داشته باشیم و در این شرایط که دشمن جنگ تمام‌عیار خود را با تمام توان به راه انداخته مقابله کنیم.
حسن مصلح با اشاره به ویژگی‌ها امام خمینی (ره) ابراز داشت: اداره تبلیغات اسلامی دشتستان در چند سال گذشته مورد بی‌مهری قرار گرفت و با غیرفعال شدن نمایندگی‌های آن در بخش‌ها و اجاره دادن ساختمان آن‌که در بهترین نقطه شهر قرار داشت؛ درحال حاظر در مکان نامناسبی قرارگرفته است.

edari porat 1
وی تأکید کرد: با ورود مدیر جدید و داشتن روحیه جهادی امیدوارم مشکلات این مجموعه حل و فعالیت مجدد فرهنگی شروع شود.
فرماندار دشتستان ضمن تشکر از انتخاب این شهرستان در اولین دور سفر معاون سیاسی استاندار اظهار داشت: در این سفر با خانواده شهید دیدار و جهت بررسی مشکلات از واحدهای صنعتی بازدید به عمل آمد.
احمد بنافی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی شهرستان با همدلی و هم‌افزایی کاملاً فضای خوبی را به وجود آورده‌اند، گفت: ادارات و نهادها در شهرستان کارکرد و تکالیف خود را که در قانون بر عهده‌دارند به‌خوبی انجام داده‌اند.
در این جلسه محراب بنافی عضو شورای شهر برازجان و آزاد سرافراز خاطراتی از زمان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس بیان کرد و همچنین ۲ شرکت دانش‌بنیان با ارائه توضیحاتی محصولات خود را معرفی کردند.
در پایان این جلسه با اهدا لوح از علیرضا بخت ورزشکار قهرمان معلول مدال‌آور طلای فاینال گرند پری جهانی تقدیر به عمل آمد.

edari porat 1edari porat 1edari porat 1edari porat 1edari porat 1edari porat 1edari porat 1edari porat 1edari porat 1edari porat 1edari porat 1edari porat 1edari porat 1edari porat 1edari porat 1edari porat 1edari porat 1edari porat 1edari porat 1edari porat 1edari porat 1edari porat 1edari porat 1edari porat 1edari porat 1edari porat 1edari porat 1edari porat 1edari porat 1edari porat 1edari porat 1edari porat 1edari porat 1edari porat 1

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group