پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

ششمین نمایشگاه ساخت داخل در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی با حضور استاندار، روابط عمومی‌های دستگاه های اجرایی و جمعی از اصحاب رسانه استان در عسلویه افتتاح شد.

به گزارش دیارجنوب، استاندار بوشهر روز یکشنبه 27 آذر ماه در این آیین اظهار کرد: این نمایشگاه در راستای تحقق شعار امسال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» و برای ایجاد تعامل بهتر بین صنعت و تولید کنندگان برگزار شده است.
احمد محمدی زاده، پیشرفت و تعالی کشور را در گرو تلاش جوانان دانست و افزود: فناوری، نوآوری، علم و تجربه جوانان از عواملی است که باعث شده شرکت‌های توانمند داخلی جایگزین شرکت‌های خارجی در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی شوند.
محمدی زاده با بیان اینکه در تولید علم در رتبه ۱۷ جهان هستیم اما موفق به تبدیل ثروت نشدیم، افزود: این نمایشگاه فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت دانش بنیان به صنعت و همچنین اتصال صنعت به شرکت های فناور است و میتوانیم بین این دو بخش تعامل ایجاد کنیم.

namayeshgah naft asalouye 1
استاندار بوشهر گفت: بسیاری از صنایع مستقر در این پالایشگاه ها ساخت دانشمندان و جوانان ایرانی است وبی شک با این توانمندی بی شک توانایی ساخت قطعات، تجهیزات و همچنین انجام تعمیرات و نگهداری آن را دارند.
وی به تشییع پیکر مطهر سه شهید گمنام در استان بوشهر در هفته جاری اشاره کرد و گفت: امروز رزمندگان شما در جنگ اقتصادی همین شرکتها هستند و همه ما موظفیم از آنها حمایت کرده و ظرفیت و توانمندی آنها بهره ببریم.
محمدی زاده حوزه هسته‌ای و حوزه نفت و گاز و پتروشیمی را دو مزیت مهم در استان عنوان کرد و گفت: شرکت‌های دانش بنیان در این عرصه‌ها ورود کنند و ما نیز انها را مورد حمایت و پشتیبانی قرار می دهیم.
رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس در این آیین گفت: در این نمایشگاه 150 شرکت تولیدی بومی از دانشگاه ها و پارک های علم و فن آوری کشور حضور دارند و مجریان برگزار کننده آن، دو شرکت فعال پارک علم و فن آوری خلیج فارس بوشهر است.
ابوالحسن رزمی نیا برگزاری این نمایشگاه را در راستای تحقق شعار سال عنوان کرد و گفت: عسلویه باتوجه به ظرفیت های موجود، مقصدی برای فناوران است و شرکت های موجود در منطقه باید از محصولات این نخبگان دیدن واز توانمندی های آنها استفاده کنند.

namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 46namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1namayeshgah naft asalouye 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group