سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت پاداش خدمت بازنشستگان از ۹ آذرماه خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت پاداش خدمت بازنشستگان از ۹ آذرماه خبر داد و گفت: هر دستگاهی اسامی را بفرستد، پرداخت‌هایشان را انجام می‌دهیم.
مسعود میرکاظمی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود بودجه سال ۱۴۰۲ در کمیسیون‌های مربوطه بررسی شده است چه زمانی به صحن دولت خواهد و چه زمانی به مجلس می‌رسد، گفت: کار کمیسیون تمام شده است. از یکشنبه هم بودجه به صورت دو شیفت صبح و بعدازظهر در صحن دولت بررسی می‌شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: به دلیل این‌که امسال تبصره‌ها به کمیسیون رفت، دستگاه‌ها آمدند نقطه نظراتشان را گفتند و کمیسیون هم تا آنجا که امکان داشت، نظرات را اعمال کرد.

bazneshaste b
وی ادامه داد: قوانین دائمی را جدا کردیم و قرار است یه صورت جداگانه طبق یک لایحه به مجلس شورای بدهیم. یعنی در قانون بودجه یکساله قانون دائمی را تغییر ندادیم.
میرکاظمی یادآور شد: جلساتی برای بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ برگزار شد و طی ۲‌ الی ۳ روز دستگاه‌ها به صورت مرتب حضور پیدا کردند و نظرات‌شان را گفتند ان‌شاالله به دلیل این‌که در کمیسیون تخصصی بررسی‌ها صورت گرفت، در این دوره بررسی بودجه وقت کمتری در دولت خواهد گرفت.
وی در پاسخ به این‌که آیا لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ به همراه برنامه هفتم تا پایان آذرماه ماه به مجلس خواهد رفت، بیان کرد: بحث این‌بود که ابتدا برنامه بیاید اما به دلیل آن‌که نظر برگشت قرار شد رویبودجه کار شود ما روی هر دو؛ هم لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ و برنامه توسعه هفتم همزمان کار می‌کنیم.
وی تاکید کرد: امیدواریم بحث بودجه باتوجه به این‌که در کمیسیون فرعی کارش به اتمام رسیده است و از سوی دیگر هم قرار است از روز یکشنبه در ۲ نوبت صبح و بعد ازظهر کار بررسی‌اش در دولت شروع شود، در زمان خودش به مجلس برود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: بلافاصله هم بعد از این‌که بررسی احکام بودجه به اتمام برسد، بررسی احکام برنامه هفتم توسعه را به تدریج وارد دولت می‌کنیم.
وی ادامه داد: ان‌شالله تا پایان آذرماه بودجه تقدیم مجلس می‌شود زیرا امسال کمیسیونی تشکیل شد که بررسی در دولت را تسریع می‌کند.
میرکاظمی درباره پرداخت پاداش خدمت بازنشستگان گفت: پرداخت پاداش بازنشستگان از روز چهارشنبه ۹ آذرماه آغاز شده است و هر دستگاهی اسامی را بفرستد، پرداخت‌هایشان را انجام می‌دهیم./ سلام نو

استان بوشهر

Template Design:Dima Group