پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از امضای تفاهمنامه با سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس جهت تاسیس و راه اندازی مرکز پایش محیط زیست در عسلویه خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، فرهاد قلی نژاد پنشجنبه ۱۰ آذر ماه در همایش گرامیداشت هفته بسیج و جهاد تبیین گفت: با توجه به حضور دکتر علی سلاجقه؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در همایش بین المللی روز جهانی خاک در سیراف بوشهر در روز دوشنبه چهاردهم آذرماه امسال، تمهیداتی جهت امضای تفاهمنامه و قرارداد جهت تاسیس و راه اندازی مرکز پایش محیط زیست در منطقه ویژه اقتصادی پارس اندیشیده شد و این اقدام بزرگ و برجسته در زمینه حفاظت و پایش مستمر و منسجم از محیط زیست جنوب استان بوشهر رخ خواهد داد.

payesh m zist
وی از نقش بسیج در تمام ادوار جمهوری اسلامی گفت و اهمیت جایگاه این تفکر را مطرح کرد و سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار نیز تبریک گفت.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود از نقش سازنده تفکر بسیجی در سازمان حفاظت محیط زیست گفت: محیط بانی به تمامی معنا همان کار بسیجی وار است و به نوعی محیط بانان عزیز خود را وقف طبیعت کرده‌اند همانطور که بسیج در تمام ادوار خود را صرف امنیت و آرامش کشور کرده است./ ایسنا

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group