سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

قائم‌مقام کمیته امداد با اشاره به آغاز ساخت ۳۶۰هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در استان‌ها گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۲۲هزار واحد مسکونی آن تکمیل و تحویل شود.

به گزارش دیارجنوب، مصطفی خاکسار قهرودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به اینکه این استان در عرصه پرداخت زکات بین استان‌ها از جایگاه بسیار ممتاز برخوردار است اظهار داشت: وصول زکات در استان بوشهر امسال به 64 میلیارد تومان رسیده است که نسبت به سال گذشته افزایش قابل‌توجهی دارد.
وی هدف‌گذاری وصول زکات در استان بوشهر در سال جاری را 80 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در 8 ماه امسال در کشور 1700 میلیارد تومان زکات وصول شد که بخش عمده‌ای از آن مربوط به حوزه کشاورزی و زکات فطره است.

maskan bu
قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) فقرزدایی، اجرای طرح‌های عمرانی عام‌المنفعه، فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و امور زیربنایی را از دیگر موارد هزینه‌کرد موارد زکات دانست و افزود: وصول زکات در 8 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد افزایش یافته است.
خاکساری قهرودی در ادامه از ساخت واحدهای مسکونی ویژه مددجویان خبر داد و بیان کرد: در اجرای طرح ملی جهش و نهضت مسکن ساخت 360 هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در استان‌ها آغاز شد.
وی با اشاره به روند مطلوب طرح‌ها گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال 22 هزار واحد مسکونی مددجویان تکمیل و تحویل شود.
قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی 15 هزار میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره به جامعه هدف پرداخت و 220 هزار فرصت شغلی در کشور برای مددجویان کمیته امداد فراهم شده است.
خاکساری قهرودی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی امسال 25 هزار میلیارد تومان تسهیلات تکلیفی برای ایجاد 500 هزار فرصت شغلی به مددجویان کمیته امداد پرداخت می‌شود./ تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group