شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

دکتر امین آزادفر، سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان در پیامی فرار سیدن ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش دیارجنوب، در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
همیشه زیر این آسمان آبی انسانهایی زیسته اند که بیش از آن که خاکی باشند، آسمانی اند و پیش از اینکه به خود بیندیشند به دیگران اندیشیده اند، دستهایشان شفا بخش و مرهم بیمارانی است که بعد از خداوند رحمان، امید به دستان آنها بسته اند.
آری اینان پرستار نامیده می شوند ،همان پرستارانی که از خوشی و زندگی خود و خانواده گذشته تا با عشق به همنوع خود ،سلامتی را برای ما به ارمغان بیاورند.
بی شک حدیث جانفشانی ها و ایثار آنان در بیماری همه گیری کرونا در خاطره مردم شریف ایران اسلامی نقش بسته است و مردم قدر شناس ما ،قدردان همیشگی آنان خواهند بود.
در بیان عظمت مقام پرستار همین بس که حضرت علامه طباطبایی خطاب به یک پرستار فرمودند: حاضرم ثواب هفتاد سال نماز شبم را باثواب یک شب مراقبت شما از یک بیمار عوض کنم.

amin azadfar
اینجانب در کمال ادب واحترام و با افتخار نهم آذرماه که مصادف با سالروز ولادت باسعادت بانوی صبر و استقامت حضرت زینب(س) که بنام روز پرستار نامگذاری شده است، را به کلیه پرستاران زحمتکش و سختکوش کشورم ایران اسلامی ،و بخصوص پرستاران شاغل در استان بوشهر، شهرستان دشتستان و بویژه همکاران گرانقدرم در مجموعه درمانی بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان، تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است که با تاسی از حضرت زینب (س) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همواره در راه خدمت به مردم محروم جامعه قدم بردارند.
برای یکایک پرستاران عزیز و ارجمند از درگاه خداوند منان، توفیق سعادت و بهروزی در زیر سایه توجهات امام عصر (عج)، در تمامی مراحل زندگی خواهانم.

دکتر امین آزادفر
سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group