جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

مدیر مرکز خادمیاری کانون‌های خدمت رضوی بنیاد کرامت، کانون‌های خدمت رضوی را بزرگترین تشکل مردمی جهان اسلام دانست و گفت: اصلی ترین ویژگی در انجام وظایف این کانون‌ها گسترش اعتقادی به محبت امام رضا(ع) با شیوه‌های مختلف است.

به گزارش دیارجنوب، در جریان بازدید مهدی رضوی کیا؛ مدیر مرکز خادمیاری کانون‌های خدمت رضوی بنیاد کرامت از استان بوشهر، نشست هم اندیشی مشترکی میان مسئولین کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ها و سررابطین کانون‌های تخصصی استانی برگزار شد.
فرید محبی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر با اشاره به برخی مشکلات در این نهاد خواستار تصریح در رفع آن‌ها و تجدید نظر در برخی عملکردهای این سازمان شد.
وی در ادامه اظهار کرد: تا کنون یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون‌ تومان در راستای تامین ۷۲۰ بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان بی بضاعت هزینه شده است.
محبی با اشاره به طرح سفره مهربانی۵ نیز افزود: استان بوشهر با هزینه ای در حدود ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان توانست رتبه اول کشوری را در این طرح کسب کند.

khedmate razavi
در جریان این نشست که با هم اندیشی و بازگویی برخی مشکلات از سوی سررابطین کانون‌های شهرستان‌ها همراه بود، رضوی کیا، مدیر مرکز خادمیاری کانون‌های خدمت رضوی بنیاد کرامت در ابتدای کلام با ذکر چند روایت به تبیین جایگاه ارزشمند امام رضا(ع) در میان اهل بیت پرداخت و گفت: اگر چه ائمه نور واحد هستند اما حضرت رضا(ع) دارای ویژگی‌های خاصی هستند و این امر جایگاه ویژه خادمیاری را روشن می‌سازد.
وی در ادامه ضمن پاسخگویی به سوالات و انتقادات توصیه‌ها و نکاتی را جهت بهبود عملکرد و روشن‌سازی جریان اداره امور خادمیاری بیان کرد و از تغییراتی در روند ساختاری دبیرخانه و تعداد کانون‌ها خبر داد و تصریح کرد: این تغییرات در تعداد و عناوین کانون‌ها رخ خواهد داد و همچنین سامانه خادمیاری نیز در ماه‌های آتی از این امر مستثنی نخواهد بود.
رضوی کیا خدمات ارائه شده از طریق کانون‌های خدمت رضوی را اگر چه مشابه دیگر نهادها دانست اما بیان داشت: این خدمات کاملا متمایز با سایر ارگان‌ها بوده و از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار است.
وی همچنین در پایان کانون‌های خدمت رضوی را بزرگترین تشکل مردمی جهان اسلام دانست و گفت: اصلی ترین ویژگی در انجام وظایف این کانون‌ها گسترش اعتقادی به محبت امام رضا(ع) با شیوه‌های مختلف است که این امر در عملکرد دیگر سازمان‌های مشابه قرار نمی‌گیرد و کانون‌های خدمت رضوی را از سایر دستگاه‌ها جدا می‌سازد‌‌./ آستان نیوز

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group