پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

استاندار بوشهر گفت: تاکنون در استان ۵۰۰ نفر از عوامل آشوبگر دستگیر شده‌اند که ۶۰ تا ۷۰ نفر آنان به عنوان عوامل خطرناک بازداشت شدند و در اختیار دستگاه قضائی قرار گرفته‌اند. .

به گزارش دیارجنوب، احمد محمدی‌زاده عصر شنبه در نشست بصیرتی جهاد تبیین با حضور ائمه جمعه استان بوشهر اظهار داشت: جنگ حق و باطل همیشه وجود داشته و در طول تاریخ بر اساس آموزه‌های قرآن جبهه باطل نابود و حق پیروز میدان است.
وی با بیان اینکه توطئه‌های اخیر در کشور طراحی دشمنان انقلاب اسلامی است گفت: در طول ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همواره تجربه این توطئه‌ها داشته‌ایم و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی جبهه کفر و نفاق مقابل جبهه حق و انقلاب اسلامی صف‌آرایی کرده و نابود شده‌اند.
استاندار بوشهر با اشاره به اقدامات گسترده دشمن در ۲ ماه گذشته به‌صورت جنگ ترکیبی خاطرنشان کرد: در نوع این جنگ در قالب انحراف اجتماعی توسط دشمن برنامه‌ریزی و درگیری‌های مختلف ایجاد و همزمان با آن جنگ اقتصادی و رسانه‌ای تشدید می‌شود.

ostandar n basirat
محمدی‌زاده گفت: سلسله اقدامات دشمن در ۲ ماه گذشته در سال‌های قبل نیز تجربه شده است و همانند آشوب که در سوریه و عراق رقم زدند در ایران طراحی و با هوشیاری و اقدامات مؤثر خنثی شد.
وی با اشاره به ترور ۱۷ هزار نفر مردم اعم از کودک، زن، مرد، جوان و کهنسال در ابتدای انقلاب توسط منافقین، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی اهداف دشمن ناکام ماند و جبهه حق که انقلاب اسلامی است پیروز شد.
اشراف اطلاعاتی بر دشمنان و اهداف آنها
استاندار بوشهر از اشراف اطلاعاتی بر دشمن و اهداف آنان خبر داد و بیان کرد: در جنگ ترکیبی اخیر دشمن در بدنه اجتماع نفوذ کرده که شناسایی آنان در دستور کار قرار گرفته است.
محمدی‌زاده با اشاره به اینکه جای هیچ نگرانی نیست گفت: در استان بوشهر سه کارگروه ویژه حوزه امنیت، عمرانی و اقتصادی فرهنگ و هنر تشکیل شده و اقدامات لازم در حوزه عملیاتی می‌شود.
وی با اشاره به برخورد با عوامل اصلی، خاطرنشان کرد: تاکنون در استان بوشهر ۵۰۰ نفر از عوامل آشوبگر دستگیر شده‌اند که ۶۰ تا ۷۰ نفر آنان به عنوان عوامل خطرناک بازداشت شده‌اند و در اختیار دستگاه قضائی قرار گرفته‌اند.
استاندار بوشهر با اشاره به اینکه در دو شب گذشته ۶۰ نفر از عوامل اصلی آشوب در شهرهای استان بوشهر دستگیر شدند، افزود: در این راستا ده‌ها خودرو و بیش از ۱۲۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف، با تلاش و قاطعیت پلیس توقیف شده است.
محمدی‌زاده با اشاره به اینکه در استان بوشهر از فرماندهان هوشیار، توانمند و عملیاتی برخوردار هستیم از خدمات و تلاش آنان در همه سطوح قدردانی کرد.
استاندار بوشهر افزود: امروز وضعیت امنیتی استان بوشهر مطلوب است و به سمت تثبیت آن به پیش می‌رویم.
محمدی‌زاده با بیان اینکه عوامل دستگیر شده‌ها داعش، عضو فعال منافقین و شیطان‌پرست هستند، گفت: هر چند مشکلات اقتصادی بسترساز این شرایط است ولی طراحی‌ها و اقدامات دشمنان است./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group