پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

فرماندار دشتستان گفت: بارندگی های امروز در شهرستان هیچگونه تلفات جانی به همراه نداشت.

به گزارش دیارجنوب، احمد بنافی شامگاه پنجشنبه 12 آبان ماه در بازدید از وضعیت معابر و راه‌های مواصلاتی شهرستان با اشاره به بارش رحمت الهی اظهار داشت: در پی بارش رحمت الهی، مشکل خاصی در این شهرستان وجود ندارد و طبق بازدیدهای انجام شده و اطلاعات و گزارش‌های دریافتی از سطح روستاها و شهرهای شهرستان، خوشبختانه مشکل و یا خسارتی جانی بر اثر بارندگی ایجاد نشده است.
فرماندار دشتستان افزود: با وجود بارندگی شدید و آب گرفتگی معابر شهری تاکنون گزارشی از مسدودی یا اخلال ترددی در راه‌های ارتباطی برون شهری و روستایی شهرستان نیز گزارش نشده است.

barandegi dashtestann 1
وی بیان کرد: آب گرفتگی‌های سطح معابر و خیابان‌های شهر که بر اثر بارندگی ایجاد شده بودند با تلاش نیروهای امدادی و اجرایی شهرداری برطرف شد.
مسئول ستاد بحران دشتستان گفت: در برخی نقاط بارش تگرگ داشته‌ایم که خسارتی به برخی کشاورزان وارد شده است که پس از بازدید تخصصی میزان خسارت وارده به آنان مشخص و پیگیری خواهد شد.
بنافی با اشاره به پیش بینی و اعلام وقوع بارندگی سطح نارنجی توسط اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران دشتستان تا پایان یافتن سامانه در آماده باش کامل هستند.

barandegi dashtestann 1barandegi dashtestann 1barandegi dashtestann 1barandegi dashtestann 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group