جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دیواره‌های تحریم در ماه‌های آینده شکسته خواهد شد، گفت: ما در یک جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و دشمنان متوجه این خطر شده‌اند که ایران می‌خواهد به سرعت پیشرفت کند.

به گزارش دیارجنوب، محسن رضایی روز پنجشنبه ۱۲ آبان در فرودگاه شهدای بوشهر با بیان اینکه مردم استان بوشهر که همیشه در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب، ایران و اسلام پیشگام بوده‌اند، اظهار کرد: در استان بوشهر، منابع عظیم نفت و گاز معادن کشاورزی و مهم‌تر از همه ساحل طولانی وجود دارد.
وی با تاکید بر اینکه ما در این دولت تلاش داریم که دیواره‌های تحریم را یکی پس از دیگری بشکانیم و راه پیشرفت کشور را سرعت دهیم، اضافه کرد: مبارزه و مسابقه‌ای جدی بین ما و مخالفان ایران در خارج و منطقه وجود دارد و در این مبارزه تلاش داریم که بتوانیم پیشرفت کشور را سرعت دهیم.
معاون اقتصادی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه سرعت در پیشرفت بدون حضور گسترده مردم در اقتصاد امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: ما در یک جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و دشمنان متوجه این خطر شده‌اند که ایران می‌خواهد به سرعت پیشرفت کند.

rezaei m
رضایی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی کشور را روز به روز بهبود می‌بخشیم، عنوان کرد: در ماه‌های آینده دیواره‌های تحریم شکسته خواهد شد. حتی ما تحریم‌های داخلی یعنی دیوانسالاری که در کشور وجود دارد، را به طور جدی در نظر داریم. تصمیم‌های کوچکی که اقدامات بزرگ را معطل کرده از سر راه پیشرفت کشور برخواهیم داشت.
وی با اشاره به بازدید خود از جزیره خارگ، بیان کرد: در خارگ استعدادهای فراوانی وجود دارد که می‌تواند به ثروت ملی تبدیل شود و در اختیار مردم قرار بگیرد.
معاون اقتصادی رئیس جمهور بیان کرد: منابع عظیمی از گازهای همراه نفت، ۶۰ - ۷۰ سال است که در خارگ در حال سوختن است، این منابع هم محیط زیست را آلوده می‌کند و هم سبب می‌شود نتوانیم از این ثروت عظیم استفاده درست کنیم.
رضایی با اشاره به پروژه ال ان جی خارگ بیان کرد: استاندار بوشهر تلاش می‌کند توسط تجهیزات صنعتی، آب شیرین تامین شده و در اختیار مردم قرار گیرد.
وی گفت: اکنون یک پالایشگاه در حال ساخت است تا به زودی گازهایی که سوخته می‌شود را به محصولاتی ارزشمند تبدیل کند که هم قابل صادرات است و هم در اختیار مردم قرار می‌گیرد/. ایسنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group