سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با بارش‌های شدید و تندباد در آماده باش کامل هستند.

به گزارش دیارجنوب، کوروش دهقانی روز سه‌شنبه ۱۰ آبان ما با اعلام این خبر اظهار کرد: از دیروز با صدور هشدار هواشناسی با ابلاغ دریابست به اداره کل بنادر و دریانوردی، شیلات و دریابانی استان، هر گونه تردد دریایی در خلیج فارس در روزهای پایان هفته ممنوع شده است.
وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی و عملیاتی و مسئول در بحران در آماده باش کامل هستند، اضافه کرد: با توجه به وقوع طوفان و بارندگی همه دستگاه‌ها ضمن پیش بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم در آمادگی کامل هستند.

bad baran b
مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر از مردم به ویژه دریانوردان هم خواست: ضمن پیشگیری‌های لازم از هر گونه تردد دریایی خودداری کنند و تفریحات دریایی، شنا در دریا، قایق سواری، اسکان و رفت و آمد در سواحل در روزهای پایان هفته بسیار خطرناک است.
دهقانی ادامه داد: اثر این تندباد موسوم به لیمر، مناطق شهری و روستایی استان را هم در بر می‌گیرد، بنابراین به مردم توصیه می‌کنیم با انجام اقدامات پیشگیرانه مسئولان را کمک کنند تا با کمترین خسارت از این سامانه گذر کنیم./ ایسنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group