جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از دستگیری لیدرهای اصلی اغتشاشگران در بوشهر خبر داد و گفت: این افراد با شبکه‌های معاند خارج از کشور در ارتباط بودند.

به گزارش دیارجنوب، اکبر پورات بعداز ظهر یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه دشمن در حال هویت سوزی و هویت سازی است اظهار داشت: این مهم در ناآرامی‌های اخیر به‌ویژه در بین نوجوانان و جوانان مشهود بود.
وی با بیان اینکه هویت سازی دشمن دارای شش مرحله است تصریح کرد: عمق بخشی زیرسازی ارتباطی با مخاطبان، تبلیغ لذت گرایی و سبک زندگی غربی، شبکه سازی، هیجان سازی، تخلیه هیجان با خشونت علیه حکومت و بالا آوردن عَلَم در حوزه فرهنگ به نحو خاص شش مرحله هویت سازی دشمن محسوب می‌شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر باتأکید بر اقدام جهادی در حوزه فرهنگی بیان کرد: چون ریشه کنشگری جوانان و اقداماتی که از ناحیه آنان در این ناآرامی‌ها صورت می‌گرفت به نوعی مشکلات فرهنگی و تلاش دشمن در این حوزه بود.

porat m ostandari
پورات با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ اسلامی همه دستگاه‌ها باید بسیج شوند گفت: یکی از اصلی‌ترین اقدامات توجه به روایت‌گری در حوزه فرهنگ و تبیین شبهات مطرح شده از ناحیه دشمنان و معاندان است.
وی 13 آبان را فرصت بی‌نظیری برای تبیین حقایق در بین جوانان و نوجوانان دانست و خاطر نشان کرد: در این زمینه باید اقدام جهادی در راستای جهاد تبیین شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر استکبارستیزی و تببین چهره شیطانی آمریکا را در این برهه زمانی ضروری دانست و تأکید کرد: این دولت شیطانی در تلاش است به ابعاد جامعه به‌ویژه در حوزه آموزش و پرورش نفوذ کند.
پورات از امنیت پایدار استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: اکنون استان بوشهر بنا به همدلی و تعامل مسئولان و نجابت مردم استان از فضای امن و آرام برخوردار است.
وی ادامه داد: در ناآرامی‌های اخیر هیچگونه خسارت مالی و جانی در استان بوشهر نداشتیم و در بخشی از تجمعات، ضد انقلاب به دنبال سوءاستفاده از فضای ایجاد شده بود که با درایت مسئولان و همراهی مردم به موقع خنثی شد.
به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، پورات باتأکید بر هوشیاری آحاد جامعه در مراقبت از حیله‌های شیطانی استکبار جهانی از خنثی شدن عملیات ضد انقلاب در استان خبر داد و تصریح کرد: در روزهای اخیر لیدرهای اصلی اغتشاشگران که با شبکه‌های معاند خارج از کشور در ارتباط بودن دستگیر شدند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group