شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

نمایش "سوغات پری" ویژه کودک و نوجوان به نویسندگی ندا حیدری و کارگردانی عبدالرحیم کاویانی در تالار فرهنگ برازجان به روی صحنه رفت.

به گزارش دیارجنوب، اجرای این نمایش از دوم آبان آغاز و تا دوازدهم این ماه در تالار فرهنگ برازجان به روی صحنه می‌رود.
نویسنده این نمایش در گفتگو با دیارجنوب گفت: این داستان در مورد سه تا غول دختر هست که با یک پری زندگی می‌کنند، پری هرچند مدتی یک‌بار به دنیای آدم‌ها می‌رود و ازآنجا برای این دخترها سوغاتی می‌آورد آخرین سفری که می‌رود تبلت برای آن‌ها می‌آورد.
وی اضافه کرد: از آنجایی شیوه درست استفاده از آن را به دخترها نمی‌گوید، خرید اشتباه اینترنتی انجام داده و با عواقب آن روبرو می‌شوند.
ندا حیدری با اشاره به اینکه پری در فکر پیدا کردن راهکاری برای درمان آن‌ها می‌افتد، بیان داشت: پری از خود تبلت برای پیدا کردن راهکار استفاده می‌کند و متوجه اشتباه خودش می‌شود.
وی بابیان این داستان ما بزرگ‌ترها را متوجه اشتباهمان در نحوه استفاده فرزندان با تبلت می‌کند، گفت: ما بزرگ‌ترها باید بدانیم وقتی وسیله‌ای را در اختیار فرزندانمان قرار می‌دهیم ابتدا باید شیوه درست استفاده کردن از آن را به آن‌ها آموزش بدهیم.
نویسنده نمایش سوغات پری در ادامه بابیان اینکه پری راهکار درست را پیداکرده و در اختیار دخترها قرار می‌دهد بیان داشت: پیدا کردن راهکار مناسب استفاده دخترها از تبلت باعث می‌شود که دوباره دخترها شاد باشند و به امورات قبل مثل ورزش و شادی بپردازند.
وی در ادامه تصریح کرد: بچه‌ها با دیدی مشکلات دخترها متوجه خواهند شد که تبلت، فضای مجازی و استفاده زیادی از موبایل چه ضربه‌هایی به آن‌ها وارد می‌کند و اینکه بزرگ‌ترها تلنگر می‌خورند که وقتی قرار است وسیله‌ای را در اختیار بجه ها قرار بدهند مخصوصاً مثل موبایل یا واتس اپ اول باید راهکار صحیح استفاده یا برخورد با آن محیط جدید به بچه‌ها آموزش داده شود بعداً بچه‌ها را وارد آن محیط کنند.
بنابر این گزارش؛ زهرا بوستانی، شکوفه حصاری، فاطمه شکیبا و نگار هوشیار بازیگران، امید توانا تهیه‌کننده، فرید رفعت نژاد موسیقی، امیرمحمد کاویانی صدا، رضا کهنسال مسئول نور و ابوالقاسم طحانیان مسئول دکور و گرافیک این نمایش بودند.

namayesh pari 1namayesh pari 1namayesh pari 1namayesh pari 1namayesh pari 1namayesh pari 1namayesh pari 1namayesh pari 1namayesh pari 1namayesh pari 1namayesh pari 1namayesh pari 1namayesh pari 1namayesh pari 1namayesh pari 1namayesh pari 1namayesh pari 1namayesh pari 1namayesh pari 1namayesh pari 1namayesh pari 1namayesh pari 1namayesh pari 1namayesh pari 1namayesh pari 1namayesh pari 1namayesh pari 1namayesh pari 1namayesh pari 1namayesh pari 1namayesh pari 1namayesh pari 1namayesh pari 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group