پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: ادعای پیدا شدن جسد در پرواز تهران _فرانکفورت لوفت‌هانزا از طرف نماینده این ایرلاین وبه صورت تلفنی بوده که از این طریق قابل پیگیری نیست.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرآنلاین؛ سعید چلندری دراین باره اظهار کرد: پرواز تهران _فرانکفورت صبح روز پنجشنبه از تهران پرواز داشته و بعد از گذشت ۱۴ ساعت نماینده شرکت لوفت‌هانزا به صورت تلفنی اعلام کرده است که یک جسد در پرواز پیدا شده است.
به گفته سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی این ادعا هنوز به صورت رسمی از طرف شرکت لوفت‌هانزا مطرح نشده وحتی از طرف پلیس هم این ادعا اعلام نشده است.

parvaz jasad
او می‌گوید: بنابراین تا زمانی که به طور رسمی این ادعا از طرف خود شرکت لوفت‌هانزا مطرح نشده قابل پیگیری نیست و حتی هویت و جنسیت این جسد که ایرانی و یا خارجی هم هست مشخص نیست و در این خصوص شرکت لوفت‌هانزا ادعایی نکرده است.
گفتنی‌ست به گزارش برخی رسانه‌ها پلیس آلمان روز پنجشنبه ۲۸ اکتبر از پیدا شدن جسد یک مرد در قسمت چرخ یک هواپیمای ایرباس متعلق به خطوط هوایی لوفتهانزا خبر داد. این هواپیما صبح روز پنجشنبه از مبدا تهران به مقصد فرانکفورت آلمان پرواز کرده بود. به گزارش خبرگزاری دی‌پی‌ای پرواز برگشت این هواپیما که برای روز جمعه برنامه‌ریزی شده بود، لغو شده است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group