شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

اصغر شعبانی با انتشار یادداشتی درخصوص پایان تلخ و کم اثر هفته تربیت بدنی برای ورزشکاران توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش دیارجنوب، در این یادداشت آمده است:
هفته تربیت بدنی و ورزش به پایان رسید. آغازی مشخص داشت و اما پایانی تلخ و گزنده که شاید بتوان آن را به نوعی مرگ واقعی! ورزش نامید.
به سالهای گذشته ای که در آن هفته های تربیت بدنی می رسید می اندیشم. دورانی که فعالیت ورزشکاران خوب ، منسجم و تاثیرگذار بود. استقبال ورزشی ها و هیات های ورزشی از این هفته بی نظیر بود و اگر چه پولی در بساط نبود اما مسابقات مختلف در شهرها و بخش ها و در تمامی شهرستان ها برگزار می شد و رقابت ها در رشته های ورزشی ادامه داشت و هفته تربیت بدنی و ورزش انصافاً که خوب گرامی داشته می شد. اما متاسفانه امسال هیچ خبری از فعالیت های سالهای پیش نبود و در کمال ناباوری، هفته ی مهمی که جوانان ورزشکار بیشماری از آن می توانستند بهره ببرند به بدترین شکل ممکن سپری شد.

shabani
به سایت رسمی اداره کل ورزش و جوانان استان نگاهی بیندازید تا همه چیز دستگیرتان شود. خبرهای منتشره را دنبال کنید . بخوانید تا به مظلومیت ورزش پی ببرید.
عناوین برنامه های به اصطلاح مهم !! هفته تربیت بدنی و ورزش در استان بوشهر که سایت اداره کل منتشر کرده بشرح زیر است
جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی استان !!!
نشست هم اندیشی روسای شهرستان تنگستان با فرماندار این شهرستان !!!
مسابقات والیبال ساحلی استان !!!
همایش پیاده روی خانوادگی بوشهر و اهدا جوایز به ۱۰ نفر شرکت کننده !!!
همایش پیاده روی صبحگاهی ویژه بانوان برازجان !!!
مسابقات ۴ جانبه فوتسال بانوان برازجان !!!
و البته ...
سرکشی و بازید متولی ورزش دشتستان از تمرینات تیم جانبازان و معلولان و سالن سنگ نوردی !!!
برنامه هایی آبکی و کم تاثیر در حوزه ی ورزش که به نظر می رسد اجبار!! برای برگزارکنندگان بوده است.

varzesh shabani
سرپرست محترم اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر
در خفا و خلوت خود بیندیشید چه بر سر ورزش یک استان آمده که در گرامیداشت هفته ای که از آن می شد استفاده ها نمود و شور و شوقی وصف ناپذیر به جوانان و ورزشکاران هدیه داد برنامه هایی اینچنین سطح پایین ارائه می شود؟ مگر وعده نداده بودید که با واگذاری اعتبارات، ورزش استان گلستان می شود؟! کدام پول و چه اعتباری؟ برای تیم های فوتبال که پول نداشته و ندارید. چرا به هیات ها کمک نمی شود؟ این بود گرامیداشت هفته تربیت بدنی؟! از روزی که حکم مسئولیت گرفته اید بیش از ۴ ماه وقت داشتید و برای هفته ای که متعلق به خودِ شماست می توانستید با همکاری با هیات های ورزشی، برنامه ریزی مناسبی کنید و مسابقات بهتری را برای ورزشکاران اجرا نمایید. اما متاسفانه نه هیات ها کاری کردند و نه شما و همکاران تان در اداره کل ! باز هم دم بچه های هیات ورزش های همگانی گرم که حداقل یکی دو سه برنامه خوب داشتند و گرنه همین هم اگر نبود که واویلا بود!
بجنبید که دیر می شود. این هفته ی مهم که گذشت. زیرساخت های ورزشی در شهرستان ها نابود شده و نیاز به اعتبارتی است که بتوان آنها را بازسازی نمود. خود و همکاران تان همت و تلاش بیشتری داشته باشید. روسای هیات های استانی را فعال کرده و موظف شان کنید پاسخگو باشند .شمع ورزش در استان رو به خاموشی است بی پولی در ورزش خصوصاً در هیات ها مشکلات را دوچندان کرده .‌ نگذارید ورزشکاران علاقمند به ورزش دلسرد شوند. درست است که بواسطه ی مشکلات مالی و یا عدم وجود نیروهای کاربلد، متخصص و علاقه مند هیچ کس ریسک نمی کند اعتبار خود را خدشه دار کند و در مسئولیت ورزش شهرستان ها و یا بخش های استان کار کند اما به هر شکل ممکن هر اداره توسط یک فرد رهبری می شود و عده ای نیز به عنوان همکار در کنار وی حضور دارند. پس باید جوابگوی خیل عظیم ورزشکاران و حوزه جوانان باشید . یا نبایست قبول مسئولیت می کردید و یا حالا که پذیرفته اید کارنامه ی خوبی به یادگار بگذارید.

هفته ورزش که گذشت. منتظر اتفاقات بعدی شما و مجموعه ی تحت مدیریت شما در ادارات ورزش می مانیم تا خبرهای مهمتری را بشنویم.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group