سه شنبه 28 فروردين 1403 | Tuesday 16 April 2024

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: شهرک صنعتی برازجان یکی از شهرک های موفق و پیشرو در استان بوشهر است.

به گزارش دیارجنوب، علی باستین روز چهارشنبه 4 آبان ماه در حاشیه بازدید از طرح های اقتصادی شهرستان دشتستان اظهار کرد: ورود به این شهرستان با سه هدف بازدید از طرح های اقتصادی در دست اجرا و مشکل دار، تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و تدوین برنامه عملیاتی اقتصادی در حوزه دشتستان طی سال جاری انجام گرفته است.
وی به احیای واحدهای تولیدی راکد در شهرستان دشتستان اشاره کرد و گفت: بررسی و رفع تملک واحد های تولیدی از سوی بانک ها، افزایش و توسعه ظرفیت واحدهای فعال و دارای قابلیت توسعه صادرات از جمله برنامه های ما خواهد بود.

bazdid moaven ostandar 1
باستین، الحاق 75 هکتار اراضی به شهرک صنعتی برازجان را یکی از اقدامات خوب در استان بوشهر طی سالجاری عنوان کرد و افزود: زیرساخت های مورد نیاز این شهرک از جمله جاده های دسترسی، تامین آب و سایر موارد در حال انجام است تا بتوانیم شرایط استقرار واحدهای جدید را فراهم کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر به تکمیل ظرفیت و واحدهای فعال در شهرک صنعتی برازجان اشاره کرد و گفت: شهرک صنعتی برازجان یکی از شهرک های موفق و پیشرو در استان بوشهر است و دولت نیز در این خصوص تصمیم دارد که کمک های لازم را برای توسعه زیرساختهای آن انجام دهد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با فراهم کردن این زیرساختها بتوانیم ظرفیت جدیدی را به شهرک صنعتی برازجان اضافه کنیم.

bazdid moaven ostandar 1

 

خبر مرتبط:

بازدید معاون استاندار بوشهر از طرح های اقتصادی شهرستان دشتستان+ تصاویر اختصاصی

استان بوشهر

Template Design:Dima Group