جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

مراسم تودیع و معارفه معاون قضایی دادستان کل کشور صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری و معاونان دادستانی کل برگزار و علی جمادی جایگزین سعید عمرانی شد.

به گزارش دیارجنوب، حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در این آیین، ولایتمداری و روحیه جهادی را دو ویژگی بارز عمرانی دانست و اظهار کرد: عمرانی در سمت معاون قضایی دادستانی کل با روحیه جهادی و کار شبانه روزی و توان خستگی ناپذیر در جهت رفع موانع تولید اقدامات بسیار ارزشمندی داشت و در جامه عمل پوشاندن به فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دستگاه قضایی در امر احیای کارخانه‌های تولیدی و کمک به بنگاه‌های صنعتی از هیچ کوششی چشم پوششی نکرد.
وی گفت: همه مردم و صاحبان صنایع بزرگ و کوچک و همچنین همکاران دستگاه قضایی شاهد این مجاهدت‌های خالصانه بوده و به غیر از خداوند متعال کسی نخواهد توانست به معنای واقعی قدردان این همه تلاش بوده و اجر و پاداش این خدمات و زحمات در نزد خدای متعال محفوظ است.

moaven dadsetani
حجت الاسلام و المسلمین منتظری اظهار کرد: اگر کسالت و عارضه جسمانی عمرانی نبود هیچگاه با درخواست بازنشستگی او موافقت نمی شد. به هر حال توفیقات هرچه بیشتر او را از خداوند متعال مسئلت دارم و از خدمات بی شائبه عمرانی تقدیر و تشکر می‌کنم.
دادستان کل کشور در ادامه تصریح کرد: همچنین انتصاب علی جمادی به سمت معاون قضایی را تبریک عرض کرده و امیدوارم در سمت جدید با پشتکار فراوان قدم به خدمت برداشته و این راه خطیر را با جدیت ادامه دهد.
در بخش پایانی این مراسم سعید عمرانی ضمن تقدیر و تشکر از دادستان کل کشور و ابراز لطف تمام همکاران دستگاه قضایی در جهت حمایت‌های مستمر از او گفت: آنچه بنده در سمت معاون دادستان کل و در چهل سال خدمت انجام داده‌‌ام خدمت ناچیزی در مقابل ملت عزیز و بزرگوار ایران اسلامی بوده و تمام تلاشم در این سال‌ها این بوده است تا بتوانم گوشه‌‌ای از مشکلات مردم علی الخصوص اصحاب تولید و صنعت را برطرف کنم.
وی بیان کرد: نظام، فرصت گرانبهای خدمت به مردم را به ما عطا کرده و ما باید شکرگزار این موهبت الهی باشیم. بنده در تمام دوران خدمت با عرض ارادت به مقام والای حضرت علی بن موسی الرضا(ع) سعی کردم به وظایف خود عمل کرده و گامی در جهت اعتلای نظام جمهوری اسلامی بردارم.
عمرانی ادامه داد: این نظام با خون شهیدانی بزرگی همچون شهید سرافراز سردار حاج قاسم سلیمانی آبیاری شده است. وظیفه تک تک ما این است که با تلاش و کار شبانه‌روزی و جلب رضایت مردم از درخت تناور نظام مراقبت و محافظت کنیم و اجازه ندهیم دشمن خیال باطلی را به این کشور مقدس داشته باشد.
در ادامه علی جمادی معاون جدید دادستان کل در امر مبارزه با قاچاق و جرایم سازمان یافته گفت: خداوند متعال را شاکرم که توفیق خدمتگزاری به نظام در سمت معاون دادستان کل را به بنده عنایت کرده است. همین جا از حسن اعتماد دادستان کل کشور تقدیر و تشکر می‌کنم.
وی گفت: قطعا تلاش‌ها و خدمات بی‌شمار عمرانی بر کسی پوشیده نیست و ما هم تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با بهره از تجربه‌های او گامی در تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دستگاه قضایی در رفع موانع تولید برداریم.
گفتنی است؛ علی جمادی پیش از این رئیس کل دادگستری استان بوشهر بود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group