پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

در آیینی با حضور فرماندار دشتستان و مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر، " محمد حسین پور" به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان معرفی شد.

به گزارش دیارجنوب، احمد بنافی فرماندار دشتستان روز چهارشنبه 20 مهر ماه در این آیین ضمن گرامیداشت هفته وحدت، به ظرفیت های موجود در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: در کنار پیگیری مسائل ورزش شهرستان حل مسئله مسکن و ازدواج ورزشکاران از مامورت های ویژه مدیر جدید ورزش و جوانان شهرستان باشد.
وی با بیان اینکه متولیان در حوزه ورزش اخلاق و معنویات را نیز بسط دهند، اضافه کرد: با توجه به کمبود های مالی در حوزه ورزش، مدیریت جدید ورزش و جوانان خیرین را در این حوزه وارد و ساماندهی کند.

varzesh dashtestan 1
بنافی برنامه محوری را شاخصه مثبت مدیریتی دانست و بیان کرد: مدیر ورزش شهرستان در دولت انقلابی باید با برنامه مدون و کاربردی همواره جهادی و انقلابی با پیگیری های مجدانه دنبال حل مشکلات ورزش در شهرستان باشد.
فرماندار دشتستان گفت: در انتخاب مدیر جدید برای اداره ورزش و جوانان شهرستان به غیر از اصلح و انقلابی بودن، تلاش برای انتخاب از درون خود سازمان ورزش و جوانان بود که الحمدالله محقق شد.
در پایان این جلسه از زحمات "علی محمد کمارج حاجی" تقدیر و "محمد حسین پور" به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان معرفی شد.

varzesh dashtestan 1varzesh dashtestan 1varzesh dashtestan 1varzesh dashtestan 1varzesh dashtestan 1varzesh dashtestan 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group