شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

فرماندار دشتستان از تشدید نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: همایش روشنگری و جهاد تبیین در مدارس شهرستان برگزار شود.

به گزارش دیارجنوب، احمد بنافی بعدازظهر دوشنبه‌ 18 مهرماه در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: یکی از برنامه‌های فرمانداری دشتستان بازرسی و نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است که با آماده شدن و ابلاغ دستور العمل به ادارات این برنامه را اجرا می‌کنیم.
وی با تاکید بر حضور پر رنگ مسئولان دستگاه‌های اجرایی در مراسمات ملی و مذهبی خصوصاً در نمازجمعه ها، گفت: مدیران شهرستان باید در خصوص دسیسه‌های دشمنان و شرایط موجود نسبت به روشنگری، تبیین و آگاهی بخشی مردم کوشا باشند.
فرماندار دشتستان تصریح کرد: رؤسای ادارات ماهانه و بخشداران هر دو هفته یکبار باید گزارشی ازروند اجرای پروژه های عمرانی نیمه تمام جهت پایش پروژه های عمرانی شهرستان ارئه دهند.

banafi farmandar
بنافی به اتفاقات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای سازمان دهی عملنیات آشوب در ایران استفاده کردند اما همانگونه که در سال 98، سیلی خوردند اکنون نیز از مردم ایران سیلی خوردند و با اقدام نیرو های گمنام اطلاعاتی و امنیتی ایران سرکوب شدند.
رئیس شورای اداری شهرستان افزود : دشمنان قسم خورده انقلاب با روایتگری غلاط در مورد فوت دختر ایرانی افکار عمومی و جوانان کشورمان را تحریک کردند و در این میان بعضی سلبریتی های بی بصیرت نیزکه با صدا و سیمای ایران اسلامی به شهرت رسیده بودند به اغتشاشات دامن زدند.
بنافی با بیان اینکه در این برهه زمانی حرکت رو به جلوی دولت مردمی سیزدهم را در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را ناظر هستیم، افزود: ایران در حوزه مالی به یک سازمان دهی رسیده است یعنی قرار است بر تورم کنترل پیدا که دشمنان از ره های مختلف توقف آن را دارند و نظیر آن ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور است.
وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در دنیا تنها کشوری است که آزاد ترین گردش آزاد اطلاعات را در بستر فضای مجازی دارد و این فرصت بی نظیر را دشمنان می خواهند تبدیل به تحریم کنند.
بنافی عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی فکر کرده اند که با ایجاد آشوب می توانند کشور را دچار تزلزل کنند اما کور خوانده اند و بدانند به جز عده ای قلیل فریب خورده همه مردم ایران پای نظام، خون شهدا و رهبری ایستاده اند.
وی با اشاره به اینکه دشمن با هدف قرار دادن محیط های مدارس و دانشگاه ها قصد از بین بردن آرامش در جامعه را دارد گفت: آموزش پروش نواحی 4گانه شهرستان همایشی در خصوص روشنگری و تبیین معلمان و دانش آموزان برگزار کنند.
فرماندار دشتستان با اشاره به برگزاری همایش میثاق با انقلاب، شهدا و محکومیت اغتشاشگران در روز چهارشنبه 20 مهر ماه، تاکید کرد: همه دستگاه های اجرائی در برگزاری این همایش باید همکاری لازم را داشته باشند.
فرماندار دشتستان در پایان نیز ضمن تاکید برتکریم ارباب رجوع خواستار رعایت بیشتر نظم و انظباط کاری در ادارات شهرستان شد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group