پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

فرماندار شهرستان دشتستان گفت: خط قرمز ما امنیت مردم است و اجازه نخواهیم داد که حقوق و امنیت آنها به خطر بیافتد.

به گزارش دیارجنوب، احمد بنافی صبح امروز 16 مهر ماه در آیین صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شهرستان دشتستان ضمن گرامیداشت هفته فراجا و یاد شهدا اظهار داشت: بالاترین و مهمترین مقامی که خداوند به بشریت اعطا کرده " امنیت" بوده و نظام جمهوری اسلامی نیز محور خود را بر همین اساس قرار داده است.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی، ثبات و امنیت را برای کل دنیا میخواهد، افزود: دشمن در تقابل با این هدف مهم، قصد نا امن کردن منطقه را دارد و امروز در حال انتقام گیری از جمهوری اسلامی است.

بنافی ادامه داد: حکومت جمهوری اسلامی ایران در زیر بی سابقه ترین تحریم ها ایستاده و این ایستادگی برای آمریکایی ها گران تمام شده است و آنها میخواهند به هرطریقی نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد نشان دهند.

rezhe niroentezami 1
فرمادار دشتستان برهم زدن امنیت عمومی را ماموریت اصلی دشمنان عنوان کرد و افزود: دشمنان از همه ظرفیت های موجود، ذخایر پولی و مالی استفاده میکنند تا این محور ثبات و امنیت را برهم بزنند و امروزه نیز شبکه مجازی فضایی برای فرصت و تهدید شده و توانسته برای آمریکا و نوکران آنها در منطقه فرصتی برای تشکیک ایجاد کند و کلید رمز آشوب و برهم زدن امنیت است.
فرماندار دشتستان با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز ماست، افزود: از برادران عزیز انقلابی خود در فراجا، سپاه پاسداران و بسیج قهرمان که با دلاورمردی و رشادت، برای حفظ امنیت مردم در حال تلاشند دفاع می کنیم و اجازه نخواهیم داد که دشمنان خدشه ای بر آنها وارد کنند.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان نمی‌توانند از طریق عملیات رسانه ای و تبلیغاتی براین مولفه ممتاز(امنیت) خدشه وارد کنند.

rezhe niroentezami 1
سرهنگ فرهاد آراوند، فرمانده نیروی انتطامی شهرستان دشتستان در این آیین ضمن گرامیداشت هفته فراجا و یاد شهدای این عرصه اظهار کرد: مردم همیشه حامی پلیس و بسیج بوده و در همه مراسمات حمایت‌های خود را به شیوه های گوناکون نشان داده اند.
وی اضافه کرد: برای محقق شدن شعار امسال "پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس" از همه امکانات استفاده میکنیم و امیدواریم که با وجود هم افزایی در بین نیروهای امنیتی شهرستان، فتنه هوایی که در مقاطع مختلف سال در حال شکل گیری است را در نطفه خفه کنیم.

rezhe niroentezami 1
حجت الاسلام حسن مصلح، امام جمعه شهرستان دشتستان در این آیین ضمن تبریک به نیروهای خدوم و زحمت کش نیروی انتظامی اظهار داشت: رمز پیروزی ما در انقلاب، دفاع مقدس و مقابله با فتنه ها "وحدت" با محور ولایت و رهبری بوده است. وی بیان کرد: نیروی انتظامی خادم، حافظ جان و ناموس مردم است و در خط مقدم در مواجه با فتنه ها قرار دارد.
مصلح خاطرنشان کرد: ایثار و فداکاری این نیروهای خدوم و زحمت کش در دفاع از انقلاب، مرزها و تمام ملت بر کسی پوشیده نیست.

rezhe niroentezami 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group