پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: رطوبت و شرجی هوا در استان بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش دیارجنوب، پیام مساعدی روز پنجشنبه در این خصوص اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز تا اوایل شب با وزش بادهای شمالی روی دریا، سواحل استان در نواحی جنوبی تا حدودی متلاطم است.
وی اضافه کرد: پیش بینی می‌شود از فردا جمعه تا روز یکشنبه هفته آینده با تغییر جهت جریانات به سمت جنوبی، رطوبت و شرجی هوا به طور نسبی افزایش می‌یابد.
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این مدت گاهی وزش باد، غبار محلی و طی صبحگاه در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان و روی دریا خواهد بود.

sharji hava
وی تاکید کرد: طی ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و طی صبحگاه در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.
مساعدی افزود: جهت وزش باد امروز غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت و در سواحل جنوبی روی دریا ۱۸ تا ۴۶ کیلومتر در ساعت و از فردا در همه مناطق غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و امروز تا اوایل شب در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group