پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، زمان استفاده از بسته‌های اینترنت همراه پس از رفع محدودیت‌های حاکم در اینترنت و عادی شدن شرایط کشور، تمدید می‌شود.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرآنلاین، روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مدت زمان استفاده از حجم باقیمانده بسته‌های اینترنت کاربران تمدید می‌شود. به نظر می‌رسد که این تصمیم بخاطر شرایط اینترنت در کشور صورت گرفته و در واقع وزارت ارتباطات قصد دارد که با این کار، حق و حقوق مشترکین را که در این مدت نتوانستند از بسته‌های اینترنتی خود به درستی استفاده کنند، حفظ کند.

gooshi hamra
بر اساس این اطلاعیه که به تازگی منتشر شده، در پی هماهنگی انجام شده با اپراتورهای تلفن همراه، از زمان عادی شدن شرایط و رفع محدودیت‌ها در دسترسی به اینترنت، حجم باقیمانده بسته‌های اینترنت کاربران، معادل زمان قطعی، تمدید می‌شود. این زمان هنوز به طور دقیق مشخص نیست و در اطلاعیه رگولاتوری درباره «زمان عادی شرایط اینترنت» نیز صحبتی به میان نیامده است. همچنین در بیانیه رگولاتوری به این موضوع اشاره نشده که تکلیف مشترکین اینترنت ثابت چه خواهد شد چرا که این دسته از مشترکین نیز با اختلال‌های فراوانی در روزهای اخیر مواجه بودند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group