پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

استاندار بوشهر گفت: اعتبارات ارزش افزوده این استان با افزایش سه برابری از ۲ هزار میلیارد تومان سال قبل، به ۶ هزار میلیارد تومان در سال جاری افزایش یافته است.

به گزارش دیارجنوب، احمد محمدی‌زاده در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان  بوشهر اظهار کرد: اعتبارات ارزش افزوده امسال استان بوشهر نسبت به سال گذشته سه برابر افزایش یافته و این اعتبارات باید در بخش عمران، آبادانی و اشتغال‌زایی در شهرها و روستاها هزینه شود.
وی اظهار کرد: منابع اعتباری ارزش افزوده با پیگیری‌های انجام شده و با ابتکار و تلاش دولت و مجلس انقلابی افزایش یافته است.
محمدی زاده با قدردانی از تیم اقتصادی استان بوشهر در توجه به طرح‌ها، منابع اعتباری و برنامه‌ها افزود: تیم اقتصادی استان بوشهر با وحدت، همبستگی، دقت، هوشیاری و تصمیم‌گیری درست تحول مهمی در استان ایجاد کرده است.
استاندار بوشهر با بیان اینکه امسال منابع اعتباری قابل توجهی با اتحاد و همبستگی مجموعه اقتصادی استان تخصیص یافته است تصریح کرد: تخصیص این اعتبارات تحول شگرفی در توسعه زیرساخت‌ها، عمران، آبادانی و اشتغالزایی ایجاد می‌کند.

jalase sh barnamerizi
محمدی زاده اضافه کرد: شهرداران و دهیاران در برابر هزینه کرد این میزان اعتبار مسئولیت دارند و باید در اجرا طرح‌ها به اشتغال منطقه کمک کنند.
وی توسعه زیرساخت‌های گردشگری را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: در مدت ۳.۵ ماه بیش از ۸.۵ میلیون گردشگر و مسافر وارد استان بوشهر شدند که باید زیرساخت‌های گردشگری برای رفاه مسافران توسعه داده شود.
محمدی زاده با تاکید توجه ویژه به اشتغال و کارآفرینی گفت: توجه به سه حوزه سلامت، فرهنگ و ورزش مورد توجه قرار گرفته شود و هزینه کرد اعتبارات یاد شده در حل مشکلات شهرها و روستاها باید اثربخش باشد.
استاندار بوشهر اضافه کرد: کفار، دشمنان، معاندان، منافقین، مزدوران داخلی با اتحاد و تمام توان علیه انقلاب و نظام اسلامی توطئه و اغتشاش می‌کنند که باید در برابر این توطئه‌ها نقش سازنده خود را ایفا کنیم.
محمدی‌زاده افزود: باید در شناساندن چهره و اهداف دشمنان نظام اسلامی از هیچ کوششی فروگذاری نشود و دفاع از اقتدار نظام، امام راحل، رهبر معظم انقلاب، ولایت و خون شهدا یک ضرورت است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group