پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

به مناسبت هفته دفاع مقدس، عملیات اجرایی پروژه آب‌رسانی و تعویض خطوط لوله آب شرب روستای بنداروز با حضور فرماندار دشتستان و دیگر مسئولین آغاز شد.

به گزارش دیارجنوب، فرماندار دشتستان روز چهارشنبه ۶ مهر ماه در این آیین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تشکر از مسئولین و مردم روستای بنداروز در میزبانی و پذیرایی از عاشقان امام رئوف در پیاده‌روی بزرگ ولایت اظهار داشت: جلوگیری از انجام کارهای نمایشی و برعکس آن تکمیل کارهای زیربنایی در بنداروز از جمله خصلت‌های خوب مسئولین این روستا است.
وی انجام امور زیربنایی آب را از اولویت‌ها عنوان کرد و افزود: با توجه به هدر رفت ۳۰ درصدی آب در شهرستان که میراث چندین ساله است باید با مشارکت و تلاش، مشکلات این حوزه را از زیربنا برطرف کرد.
مجتبی امینی رئیس شورای اسلامی روستای بنداروز در این آیین گفت: این پروژه جدیدترین و کامل‌ترین نمونه خطوط آب شرب است که به طول ۱۵ کیلومتر از محل بودجه دهیاری انجام خواهد شد.
گفتنی است پروژه کلنگ زنی نوسازی شبکه آب روستای بنداروز بااعتباری بالغ‌بر ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی دهیاری در هفته دفاع مقدس کلنگ زنی شد.

abresani kolang bondaroz 1abresani kolang bondaroz 1abresani kolang bondaroz 1abresani kolang bondaroz 1abresani kolang bondaroz 1abresani kolang bondaroz 1abresani kolang bondaroz 1abresani kolang bondaroz 1abresani kolang bondaroz 1abresani kolang bondaroz 1abresani kolang bondaroz 1abresani kolang bondaroz 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group