شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

فرمانده سپاه جواد الائمه شهرستان دشتستان گفت: ۲۳۵ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان دشتستان اجرا می شود.

ایمان خوشقدم - به گزارش دیارجنوب، سرهنگ غلامرضا بناری بعدازظهر روز چهارشنبه 30 شهریور ماه در نشست با خبرنگاران بمناسبت آغاز هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور از خودگذشتگی جوانان، رزمندگان و شهدای گرانقدری است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزشهای انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.
وی درخصوص برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان عنوان کرد: ۲۳۵ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان دشتستان اجرا می شود.
بناری به تشریح برنامه های این هفته پرداخت و افزود: امروز چهارشنبه 30 شهریور ماه اولین برنامه این هفته توسط کانون جامعه پزشکی با ادای احترام به شهدای گمنام و گردهمایی بزرگ رزمندگان، ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان دشتستان آغاز و از 30 رزمنده تجلیل شد.

sepah dashtestan nashast 1
وی ادامه داد: رژه خودرویی و موتوری یگان های نظامی و انتظامی شهرستان ساعت 16 از گلزار شهدای گمنام تا گلزار شهدای امام سجاد(ع) برازجان و مراسم تجدید میثاق و عطر افشانی مزار مطهر شهدای شهر برازجان در روز پنجشنبه 31 شهریور ماه برگزار می شود.
فرمانده سپاه جواد الائمه دشتستان افزود: روز جمعه یکم مهر ماه نیز مراسم بزرگداشت شهدای سلامت و تجلیل از مدافعان سلامت ویژه بانوان درسالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان و سخنرانی سردار قاسمی فرمانده سپاه دوران دفاع مقدس شهرستان در نماز عبادی سیاسی جمعه همراه با روایتگری و خاطره گویی و تجلیل از پیشکسوتان در مصلی جمعه برازجان برگزار خواهد شد.
بناری گفت: روز شنبه دوم مهر ماه ساعت 7 صبح نواختن زنگ مقاومت در سطح مدارس سراسر شهرستان با روایتگری راویان دفاع مقدس اجرا می شود و سوم مهرماه ساعت 11 صبح نیز دیدار و تجلیل از خانواده معزز شهدا، جانبازان و آزادگان و ایثارگران در منازل این عزیزان خواهد بود.

sepah dashtestan nashast 1
فرمانده سپاه جواد الائمه دشتستان ادامه داد: روز دوشنبه چهارم مهرماه مراسم تجلیل از سربازان نمونه یگان های نظامی و انتظامی و روز سه شنبه پنج مهرماه پیاده روی بزرگ 100 هزار نفری ویژه شهادت حضرت امام رضا(ع) از شهر برازجان تا امامزاده ابراهیم(ع) برگزار می شود.
وی عنوان کرد: همایش رسانه و نقش فضای مجازی در تبیین و تشریح دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در روز چهارشنبه ششم مهرماه ساعت 16 در سپاه حضرت جوادالائمه شهرستان دشتستان برگزار خواهد شد.
بناوری یادآور شد: روز پنجشنبه هفتم مهرماه نیز مراسم تکریم و نکوداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس ساعت 9 صبح در سالن فرمانداری دشتستان و مراسم خاطره گویی و روایتگری سره شهدا ساعت 21 در گلزار شهدا امام سجاد(ع) برازجان از جمله برنامه های شاخصی است که در سطح شهرستان برگزار می شود.
در بخش های شهرستان نیز برنامه های متنوعی همچون یادواره شهدا برگزار خواهد شد
وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیارجنوب درخصوص اینکه تاکنون چند کارت ایثارگری برای رزمندگان شهرستان صادر شده، گفت: تاکنون 3 هزار پرونده ایثارگر شهرستان دشتستان در سامانه ایثار ثبت شده است.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group