جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

اصغر شعبانی از فعالین حوزه ورزش دشتستان با اشاره به محفوظ ماندن سهمیه لیگ برتری هندبال برازجان گفت: باشگاه نخلستان شهرستان دشتستان نماینده جدید شهر برازجان در لیگ برتر است.

اصغر شعبانی- به گزارش دیارجنوب، در حالی که همین چند روز قبل خبرِ واگذاری امتیاز تیم هندبال ستارگان دشتستان در لیگ برتر به ستارگان نوین را منتشر نمودیم اما به نظر می رسد اتفاقات دیگری رقم خورده که می تواند باعث خوشحالی هواداران رشته هندبال در برازجان شود.
با توجه به عدم تمایل مهدی بهبهانی موسس و مالک باشگاه ستارگان دشتستان به تیمداری در لیگ برتر، امتیاز لیگ برتری هندبال این باشگاه به باشگاه نخلستان دشتستان (برازجان) واگذار شد تا در فصل جدید لیگ برتر هندبال کشورمان شاهد حضور تیم نخلستان به عنوان نماینده استان بوشهر باشیم.

handbal shabani 1
باشگاه نخلستان دشتستان توسط جلال الدین برزگر از پیشکسوتان ورزش هندبال که دارای سوابق مدیریتی از جمله مدیرعامل و سرپرست تیم هندبال ستارگان دشتستان در سال های اخیر، شهردار شبانکاره و معاون اجرایی شهرداری برازجان می باشد تاسیس شده است.
هر چند فرصت اندکی برای حضور قدرتمند تیم نخلستان در لیگ برتر هندبال به دلیل نا مشخص بودن وضعیت کادر فنی و بازیکنانش باقیمانده و کار سخت به نظر می رسد، اما قطعاً با درایت مدیران جدید باشگاه نخلستان دشتستان و همدلی پیشکسوتان، بازیکنان و علاقمندان رشته هندبال در برازجان که در سطح ملی بازیکنان پر افتخار و ملی پوشی داشته است مشکلات مرتفع و تیم برازجان با حمایت تمامی اهالی ورزش و هندبال، حضوری شایسته در لیگ برتر خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی این باشگاه ظرف ۷۲ ساعت آینده کادر فنی و اجرایی این باشگاه انتخاب و به اطلاع مردم شریف دشتستان و استان بوشهر خواهد رسید.
یادآور می شود اولین بازی تیم نخلستان دشتستان در لیگ برتر هندبال کشور ۱۱ مهر ماه در سالن امام خمینی (ره) برازجان در مقابل زغال سنگ طبس برگزار خواهد شد.

handbal shabani 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group