سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: امسال ۳۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه برای رونق بخشی تولید شامل خدمات، کشاورزی و صنعت و معدن کشور پیش بینی شده است.

به گزارش دیارجنوب، مصطفی طاهری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از شرکت دریا صنعت تنگستان اظهار داشت: انتظار می‌رود این رقم تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه در کنار تسهیلات بانک‌ها به ۱۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش یاید.
وی اظهار کرد: امروز مهمترین بحث مطرح در مجلس در راستای حمایت از تولید، قانون تبصره ۱۸ بودجه است که در این قانون تبصره ویژه برای حمایت از تولید مطرح شده و طی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ توانسته به خوبی از صنعت حمایت کند.

bazdid darya sanat 1
طاهری با اشاره به سفر یک روزه نظارتی رئیس مجلس شورای اسلامی به استان بوشهر اظهار کرد: در این سفر نظارتی از چهار حوزه صنعت، معدن، پتروشیمی و ارتباطات، فناوری و اطلاعات استان بازدید به عمل می آید.
طاهری اضافه کرد: یکی از اولویت‌های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب که تلاش می‌شود در قانون برنامه هفتم توسعه به آن پرداخته شود صنعت دریا است و تلاش می‌شود در استانی مانند بوشهر که دریا بعنوان یکی از مزیت‌های آن به شمار می‌رود از این قابلیت استفاده بهینه ای شود.
وی ادامه داد: براین اساس تلاش می شود پتانسیل‌های کشور در بخش دریا که بخشی از آن مغفول مانده در استان بوشهر بررسی و مشکلات این بخش مورد بررسی قرار گیرد.
رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: در این سفر یک روزه تلاش می‌شود برای یک برنامه ریزی مناسب پتانسیل‌های داخلی در بخش صنعت دریا بررسی شود./ ایرنا

bazdid darya sanat 1bazdid darya sanat 1bazdid darya sanat 1bazdid darya sanat 1bazdid darya sanat 1bazdid darya sanat 1bazdid darya sanat 10bazdid darya sanat 1bazdid darya sanat 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group