سه شنبه 28 فروردين 1403 | Tuesday 16 April 2024

در چهارمین روز هفته دولت؛ عملیات اجرایی پروژه احداث دیوار حفاظتی رودخانه فصلی کوی کمال آباد به همت شهرداری برازجان و با حضور فرماندار دشتستان آغاز شد.

به گزارش دیارجنوب، فرماندار دشتستان عصر شنبه 5 شهریور ماه در این آیین ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان به نقاط حادثه خیز در شهرستان اشاره کرد و گفت: هر ساله با جاری شدن سیلاب چند محله از شهر برازجان شامل کمال آباد، علی آباد و حسین آباد دچار حادثه میشد.

kolangzani divar borazjaan 1
وی با بیان اینکه این پروژه فرصت بزرگی برای افزایش مقاومت در مواجه با سیل های ویرانگر است، افزود: ۴۲ کیلومتر دیوار حفاظتی در مسیر و خانه های شهر برازجان نیاز است که ۱۹ کیلومتر آن برطرف خواهد شد.
بنافی خاطر نشان کرد: امروز عملیات اجرایی ساخت یک کیلومتر دیوار حفاظتی آغاز خواهد شد تا منشأ خیر و برکت برای مردم محله و همشهریان باشد.
شهردار برازجان نیز در این آیین اظهار کرد: دیوار حفاظتی رودخانه فصلی کوی کمال آباد به طول 1000 متر با اعتبار ۴/۵ میلیارد تومان، فندانسیون ۵ متر و ارتفاع دیوار 2 متری کلنگ زنی شد.
قدوسی این پروژه را مطالبه چندین ساله مردم این محله عنوان کرد و گفت: با احداث این دیوار حفاظتی، مشکل عمده مردم که خسارت زیاد از سیل بود برطرف خواهد شد.

kolangzani divar borazjaan 1kolangzani divar borazjaan 1kolangzani divar borazjaan 1kolangzani divar borazjaan 1kolangzani divar borazjaan 1kolangzani divar borazjaan 1kolangzani divar borazjaan 1kolangzani divar borazjaan 1kolangzani divar borazjaan 1kolangzani divar borazjaan 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group