چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

در چهارمین روز هفته دولت؛ پارک برادران شهید خدادادی به همت شهرداری برازجان و با حضور فرماندار دشتستان در محله حسین آباد افتتاح شد.

ایمان خوشقدم ، به گزارش دیارجنوب، فرماندار دشتستان عصر شنبه 5 شهریور ماه در این آیین ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: افتتاح پارک برادران شهید خدادای دومین پروژه ای است که در محله حسین آباد برازجان مورد بهره برداری قرار می گیرد و در هفته دولت بنام شهدای گرانقدر نامگذاری می شود.
وی با بیان اینکه دستاوردهای دولت در یک دوره زمانی و طی بخشهای مختلف رونمایی یا کلنگ زنی می شود، افزود: در این فصل از سال باید اقدامات صورت گرفته از سوی دولت بخوبی به افکار عمومی منتقل شود.

eftetah park borazjaan 1
بنافی با بیان اینکه دولت به بخش محروم و مستضعف توجه ویژه دارد، افزود: شهرداری برازجان در توجه به بخشهای محروم اقدامات شایسته ای انجام داده که امیدواریم این کار بستری برای ارتقا بیشتر، سپری کردن اوقات فراغت فرزندان و نشاط در این محله باشد.
شهردار برازجان در این آیین ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهدای والا مقام اظهار کرد: در هفته دولت با حرکت جهادی فصل جدیدی در پیشرفت کشور رقم خورد.
مرتضی قدوسی افزود: این پارک بنام برادران شهید خداددادی نامگذاری شده تا با عبور از این مسیر یاد این بزرگواران را گرامی بداریم.
وی ادامه داد: این پارک به مساحت ۴۵۰۰ مترمربع و با اعتبار 15 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
شهردار برازجان بیان داشت: محوطه سازی، کاشت درخت و چمن، نصب وسایل بازی کودکان(پلی اتیلن) و نصب تجهیزات پارکی از جمله اقدامات انجام گرفته در این پارک است.
گفتنی است؛ در پایان وصیت نامه برادران شهید خدادای قرائت شد.

عکاس: ایمان خوشقدم

eftetah park borazjaan 1eftetah park borazjaan 1eftetah park borazjaan 1eftetah park borazjaan 1eftetah park borazjaan 1eftetah park borazjaan 1eftetah park borazjaan 1eftetah park borazjaan 1eftetah park borazjaan 1eftetah park borazjaan 1eftetah park borazjaan 1eftetah park borazjaan 1eftetah park borazjaan 1eftetah park borazjaan 1eftetah park borazjaan 1eftetah park borazjaan 1eftetah park borazjaan 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group