جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

در اولین روز هفته دولت، آئین الحاق ۷۵ هکتار زمین به شهرک صنعتی برازجان با حضور استاندار بوشهر، نماینده دشتستان در مجلس و دیگر مسئولان برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، احمد محمدی‌زاده صبح چهارشنبه در این آئین اظهار داشت: مقابله با فساد را به عنوان یک اولویت در دستور کار داریم و از همه ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده می‌شود.
وی از جدیت برای مقابله با تعرض کنندگان به بیت المال خبر داد و اضافه کرد: به کسانی که منابع ملی و مردمی را می‌گیرند اخطار می‌دهم با جدیت با آنها برخورد خواهد شد.
استاندار بوشهر تاکید کرد: باید با این اقدامات غیر انقلابی غیرمردمی و غیر اخلاقی برخورد کنیم و با برخی کارمندان نیز که در این زمینه به زمین خواران کمک می‌کنند برخورد می‌شود.
وی افزود: پرونده زمین خواران و کسانی که آنان را کمک می‌کنند برای همیشه سیاه می‌کنیم.
محمدی زاده با اشاره به اهمیت شهرستان دشتستان برای توسعه صنعتی گفت: تا دهه مبارکه فجر ۱۰ ناحیه صنعتی در استان بوشهر ایجاد خواهیم کرد که باید از این تعداد ۲ ناحیه صنعتی در دشتستان عملیاتی شود.

kolang zani sh borazjan 1
پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در شهرک صنعتی برازجان ایجاد می‌شود
ابراهیم رضایی، نماینده مردم دشتستان صبح چهارشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی فاز ۲ شهرک صنعتی برازجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: اشتغال یکی از مهمترین مسائل و چالش‌ها در دشتستان است.
وی با اشاره به اینکه در دشتستان حدود ۳۰ هزار نفر بیکار داریم خاطرنشان کرد: راه حل مسئله اشتغال در دشتستان در درون دشتستان است و باید به دنبال اشتغال پایدار در شهرستان باشیم.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید صنایع را در دشتستان گسترش دهیم و زنجیره ارزش در دشتستان ایجاد شود و محصولات ما به جای خام‌فروشی با ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری در دشتستان تبدیل به محصول نهایی شوند.
وی با اشاره به لزوم راه‌اندازی شهرک صنایع پائین‌دستی پتروشیمی در دشتستان، گفت: یکی از راهکارهای اساسی حل مشکل اشتغال در دشتستان توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی است.

kolang zani sh borazjan 1
رضایی با اشاره به توسعه فاز دوم شهرک صنعتی دشتستان ادامه داد: در بخش‌های مختلف شهرستان دشتستان نیز پیگیری کرده‌ایم که نواحی صنعتی ایجاد شود و انتظار داریم مسئولان دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند.
وی تاکید کرد: گره اشتغال در دشتستان با توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی گشوده می‌شود و تلاش و پیگیری لازم را در این زمینه خواهیم داشت. بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته و وعده‌های مسئولان، پایانه صادراتی خرما در شهرک صنعتی برازجان ایجاد می‌شود.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: از امروز اولویت ما در شهرستان دشتستان در حوزه اشتغال این است که زیرساخت‌های لازم تأمین شود تا زمینه حضور سرمایه گذاران و ایجاد اشتغال و توسعه تولید فراهم شود.
به نقل از خبرگزاری مهر؛ برای تملک اراضی ذکر شده ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و۲۵۰ واحد تولیدی به مساحت دو هزار متر مربع قابل واگذاری است.

kolang zani sh borazjan 1kolang zani sh borazjan 1kolang zani sh borazjan 1kolang zani sh borazjan 1kolang zani sh borazjan 1kolang zani sh borazjan 1kolang zani sh borazjan 1kolang zani sh borazjan 1ejra arazi sanati 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group