شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

دبیر ستاد هفته دولت در استان بوشهر گفت: ۷۰۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۲ هزار و ۷۹۴ میلیارد تومان در نقاط مختلف استان بوشهر افتتاح می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، رقیه زنگنه‌نژاد با اشاره به اینکه در هفته دولت در حوزه اقتصادی 39 طرح افتتاح می‌شود، اظهار داشت: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری یک‌ هزار و 118 میلیارد تومان راه‌اندازی شده است.
وی از آغاز عملیات 15 طرح اقتصادی در هفته دولت خبر داد و بیان کرد: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری 17 هزار و 104 میلیارد تومان در نقاط مختلف استان بوشهر در هفته دولت عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.
دبیر ستاد هفته دولت در استان بوشهر پیش‌بینی 9500 اشتغال برای طرح‌های یاد شده را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در هفته دولت 705 پروژه عمرانی با اعتبار 2 هزار و 794 میلیارد تومان در نقاط مختلف استان بوشهر افتتاح می‌شود.

perojeh omrani
زنگنه‌نژاد از آغاز عملیات اجرایی 183 طرح عمرانی در استان خبر داد و تصریح کرد: این طرح‌ها با اعتبار 4 هزار و 100 میلیارد تومان در نقاط مختلف استان بوشهر عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.
وی مهمترین پروژه‌های هفته دولت در استان بوشهر را در حوزه‌های درمانی، آبرسانی، برق‌رسانی، عمران شهری، روستایی و تولیدی دانست و خاطر نشان کرد: افتتاح کلینیک درمانی برازجان، آغاز ساخت پست فوق توزیع برق روستای میان دشت دشتستان، افتتاح پست برق درازی دشتی، آغاز عملیات اجرایی محور سرچشمه باغان، افتتاح 22 فضای آموزشی، یک استخر دانش‌آموزی از آن جمله است.
دبیر ستاد هفته دولت در استان بوشهر از آغاز عملیات اسکله صادراتی بندر دیر و آغاز ساخت آب‌شیرین‌کن نیروگاه اتمی بوشهر با ظرفیت 70 هزار مترمکعب خبر داد و بیان کرد: در این راستا ساخت سد باهوش تنگستان و عملیات اجرایی شش طرح مهم در منطقه پارس جنوبی آغاز می‌شود./ تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group