شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

بخشدار مرکزی شهرستان دشتستان گفت: 10 آبادی در بخش مرکزی فاقد دهیاری و شورا هستند.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، هادی عدالت عصر روز چهارشنبه 19 مرداد ماه در آیین گرامیداشت اصحاب رسانه به تقارن عاشورا با روز خبرنگار اشاره کرد و گفت: عاشورا یکی از بزرگترین خبرهای تاریخ اسلام بود که حضرت زینب(س) بعنوان خبرنگار این واقعه همه رویداد ها را ثبت کرد تا بعد ازگذشت یک هزار و چهارصد سال هنوز یاد این ایام را گرامی بداریم.
وی با بیان اینکه 22 روستا تحت پوشش بخشداری مرکزی دشتستان است، افزود: 10 آبادی در بخش مرکزی فاقد دهیاری و شورا هستند.
عدالت با بیان اینکه در بحث آب مشکلی در سطح شهرستان نداریم، افزود: سرچشمه ورودی بخش مرکزی از سمت کازرون است که در این خصوص با بحران مواجه نیستیم.

neshaste bakhsdar markazi 1
وی ادامه داد: روستای دهقاید، کلل و زیارت از خط کوثر، آب مورد نیاز را دریافت می کنند که خوشبختانه نسبت به بخش های دیگر شهرستان مشکل چندانی ندارند.
عدالت به مشکل آب در بخش مرکزی اشاره کرد و گفت: مجوزهای لازم برای استفاده از خط آب مسیر کازرون گرفته شده و امسال درنظر داریم با خط لوله سایز 200 از کمربندی برازجان تا شهر این لوله کشی را آغاز کنیم تا برای همیشه مشکل آب حوزه جنوب حل شود.
وی به پیگیری ها و تلاش درخصوص رفع مشکل آب بخش مرکزی اشاره کرد و ادامه داد: کارهای مطالعاتی این پروژه انجام گرفته و از طرحهای ملی محسوب می شود که امیدواریم با همکاری مسئولین در سالجاری شاهد برطرف شدن این مشکل باشیم.
بخشدار مرکزی شهرستان دشتستان روستاهای مربوط به حوزه جنوب را برشمرد و عنوان کرد: نینیزک، بنداروز، حسن آباد، سرکره، ابوالفیروز و ... از روستاهای این حوزه هستند که امید داریم در سالجاری بتوانیم مشکلات آب آنها را رفع نماییم.
در پایان از اصحاب رسانه بمنظور تلاش های شبانه روزی در امر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه تقدیر بعمل آمد.

neshaste bakhsdar markazi 1neshaste bakhsdar markazi 1neshaste bakhsdar markazi 1neshaste bakhsdar markazi 1neshaste bakhsdar markazi 1neshaste bakhsdar markazi 1neshaste bakhsdar markazi 1neshaste bakhsdar markazi 1neshaste bakhsdar markazi 1neshaste bakhsdar markazi 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group