جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: عملیات تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی بوشهر به عنوان دومین تقاطع غیرهمسطح شهر بوشهر نزدیک به ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش دیارجنوب، محمدهادی رستمیان دوشنبه شب در آیین آغاز عملیات بتن ریزی دال عرشه مرکزی تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی در بوشهر که با حضور استاندار و معاون عمرانی شهردار بوشهر برگزار شد، با تبریک عید غدیر خم اظهار کرد: این عملیات در طول ۱۰۴ متر و در مساحت ۶۰۰ مترمکعب در دو مرحله انجام می‎‌ شود که با توجه به گرمای بالا عملیات بتن ریزی در طول شب و در دمای هوای مناسب انجام می‌شود.

taghato soleimani1
وی بیان کرد: این کارگاه از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ آغاز به فعالیت کرد چراکه به دلیل سرعت پایین پیمانکار قبل از تاریخ یاد شده پیمانکار جدید پروژه آغاز به کار کرده است.
معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: امید است با تداوم این روند پروژه براساس برنامه‎ زمان‎ بندی مناسب اعلام شده در آذرماه امسال به بهره ‎برداری برسد.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: برای هفته دولت امسال با تلاش همکاران‌ حوزه‌های فنی و اجرایی پروژه‌های خوبی برای افتتاح داریم که انتظار می ‎رود مردم از ثمره ‎های آن بهره ‎مند شوند.

taghato soleimani1
رستیمان ادامه داد: این پروژه‎ ها شامل پروژه‎ های بزرگ، متوسط و کوچک مقیاس است که جزئیات آن ظرف روزهای آینده اطلاع رسانی می‎ شود./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group