پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

امام جمعه دشتستان با بیان اینکه نماز جمعه برازجان در بین ۱۰ نهاد برتر کشور قرار دارد، گفت: رسانه ها در خنثی کردن توطئه های دشمنان نقش ویژه ای دارند.

ایمان خوشقدم ، به گزارش دیارجنوب، حجت السلام والمسلمین حسن مصلح روز یکشنبه در نشست خبری بمناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نمازجمعه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و رسانه و عرض تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: شیعه در طول تاریخ همواره مظلوم بود ولی امروزه به عزت و اقتدار رسیده بطوریکه باعث اذیت و آزاد دشمنان شده است.
وی اضافه کرد: امروزه در جامعه اسلامی شاهد پیشرفت در همه زمینه ها هستیم.
وی با اشاره به نقش رسانه در جامعه ابرازداشت: رسانه ها بعنوان افسران جنگ نرم نقش موثری در انسجام بخشی و خنثی کردن توطئه ها و نقشه های دشمنان در جامعه برعهده دارند.
وی با بیان اینکه جبهه تحریف سعی در کم جلوه دادن و فراموشی واقعیت ها از جمله اصل و خط مشی امام، دستاوردها و ارزشهای انقلاب دارد، اذعان داشت: رسانه ها وظیفه روشن کردن مردم در بیان فلسفه، ارزش ها، تبیین و دستاوردهای انقلاب را برعهده دارند تا بتوانند بعد از جنگ تحمیلی و اقتصادی، جنگ فرهنگی را با جهاد تببین شکست بدهند.

khabar emam jome 1

وی احیاء نمازجمعه را از جمله دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی برشمرد و بیان داشت: ترغیب و تربیت نیروها به جبهه های حق علیه باطل از نمازجمعه ها شروع شد و بعد از آن فتنه ها و توطئه ها از جمله فتنه سال 88 نیز در نماز جمعه ها خنثی شد.
حسن مصلح با اشاره به اینکه برازجان اولین شهر در برگزاری نمازجمعه بعد از انقلاب بود گفت: معتمدین و بزرگان شهر برازجان بعد از انقلاب از رهبرکبیرانقلاب (ره) خواستند تا برای شهر برازجان امام جمعه تعیین کند و بدین ترتیب اولین نماز جمعه در استان بوشهر به امامت حجت الاسلام رحیمی در شهر برازجان برگزار شد.
امام جعه دشتستان در باب فضیلت نمازجمعه از بیانات رهبر کبیر انقلاب صحبتهایی بیان داشت و در خصوص عملکرد نمازجمعه برازجان تصریح کرد: ستاد نمازجمعه برازجان همواره در بین 10 نمازجمعه برتر کشور قرار گرفته است.
وی بیان عملکرد و دستاوردها و دفاع از انقلاب اسلامی را از جمله وظایف نمازجمعه عنوان کرد و تاکید کرد: حفظ انقلاب اسلامی و حمایت از مدیران خدوم و زحمتکش که در خدمت رسانی کوتاهی نمیکنند از جمله وظایف نماز جمعه است.
مصلح با بیان اینکه هیچوقت درصدد تخریب مدیران نبوده ام گفت: بعنوان نظارت همگانی و گزارشات مردمی اگر کم کاری و کوتاهی از مدیری ببینم از آن انتقاد خواهم کرد.
وی تحلیل و تبیین مناسبتهای مهم سیاسی و انعکاس خدمات نظام و انقلاب را از دیگر وظایف نمازجمعه توصیف کرد و بیان داشت: نمازجمعه در چند سال اخیر مردمی تر شده و حضور مسئولین بصورت میز خدمت در نمازجمعه ها در قالب خدمت رسانی و پاسخگویی بصورت مستمر از دیگر وظایف و عملکرد نماز جمعه می باشد.
عباسعلی اسدی، مسئول ستاد نمازجمعه برازجان در این نشست اظهار کرد: دشمن، اصل اسلام را نشانه گرفته است که باید ضمن عقب نیفتادن از شیوه های نوین، بتوانیم با استفاده از هنر، انقلاب "نمازجمعه" را گسترش دهیم تا مسائل مطرح شده را به اوج برسانیم.

عکاس: ایمان خوشقدم

khabar emam jome 1khabar emam jome 1khabar emam jome 1khabar emam jome 1khabar emam jome 1khabar emam jome 1khabar emam jome 1khabar emam jome 1khabar emam jome 1khabar emam jome 1khabar emam jome 1khabar emam jome 1khabar emam jome 1khabar emam jome 1khabar emam jome 1khabar emam jome 1khabar emam jome 1khabar emam jome 1khabar emam jome 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group