پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

واتس‌اپ در حال توسعه قابلیتی است که به کاربران امکان می‌دهد وضعیت آنلاین خود را پنهان کنند، ویژگی که از مدت‌ها قبل در بسیاری از برنامه‌های رقیب وجود داشته است.

به گزارش دیارجنوب، دیروز تصویری از تنظیمات حریم خصوصی جدید واتس‌اپ به اشتراک گذاشته شد که بر اساس آن هر کاربر خود تصمیم می‌گیرد به چه کسی اجازه دهد از آنلاین بودن وی مطلع شود. این ویژگی تکمیل کننده ترفندهای اخیر واتس‌اپ در قابلیت Last Seen این اپلیکیشن است.
پس از انتشار نسخه آزمایشی خدمات تازه واتس‌اپ در ماه آوریل، این شرکت به‌روز رسانی را منتشر کرد که حاوی بخش تنظیمات «مخاطبین من به جز…» بود و کنترل دقیق‌تر افرادی که می‌توانند آخرین زمان حضور هر فرد در واتس‌اپ را ببینند ممکن کند.

whatsapp
مشکل وضعیت آخرین بازدید واتس‌اپ در حال حاضر این است که به مخاطبان امکان می‌دهد تا متوجه شوند آیا پیام‌شان را دیده‌اید یا نه، حتی اگر تنظیمات مربوط به مشاهده پیام‌ها را غیرفعال کرده باشید.
ویژگی جدید وضعیت آنلاین به شما امکان می‌دهد همان افرادی را محدود کنید که نمی‌خواهید وضعیت آخرین بازدید شما را ببینند.
تعجب‌آور است که زمان زیادی طول کشید تا واتس‌اپ چنین ویژگی را برای حفظ حریم خصوصی افراد فعال کند، اما اکنون که این خدمات در دسترس قرار می‌گیرد، به طور قطع بسیاری از کاربران از آن استقبال می‌کنند./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group