جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

فرماندار بوشهر از مجهز شدن ۴۵ نانوایی شهرستان به کارتخوان هوشمند خبر داد و گفت: وجود ۱۴ محله کم برخوردار زیبنده شهر بوشهر نیست.

به گزارش دیارجنوب، صالح رحیمی روز دوشنبه 6 تیر ماه در نشست با خبرنگاران درخصوص نظارت بر بازار بوشهر اظهار داشت: بازرسان سازمان صمت و جهاد کشاورزی بطور مستمر در حال انجام نظارت و بازرسی هستند و با هرگونه گرانفروشی برخورد می شود.
وی به ایجاد میدان میوه و تره بار در شهر بوشهر اشاره کرد و گفت: بمنظور کمک به بازاریان و رفاه مردم در نظر داریم بازار های هفتگی تره بار را به سه روز در هفته افزایش دهیم.
رحیمی به منفی بودن میزان جرائم خشن در شهرستان بوشهر اشاره کرد و افزود: بوشهر یکی از امن ترین شهرستان ها در استان و کشور است که همگی حاصل گشت های شبانه نیروهای نظامی، امنیتی و رضویون در حوزه بسیج می باشد.

farmandari boushehr neshast 1
فرماندار بوشهر درخصوص ایجاد کمپ های مسافران در ایام نوروز بیان داشت: ایجاد کمپ های دائمی بویژه در پارک شغاب یکی از برنامه هایی است که در آینده انجام خواهد شد تا بتوانیم چادرزدن در سواحل را ممنوع کنیم.
وی درخصوص درگیری های مابین شورا و شهرداری گفت: مسائل و مشکلات برطرف شده و شورا و شهرداری درکنار برای توسعه شهر تلاش می کنند.
رحیمی به محلات جنوبی بوشهر اشاره کرد و گفت: وجود ۱۴ محله کم برخوردار زیبنده شهر بوشهر نیست که امیدواریم با تلاش و برنامه ریزی های لازم بتوانیم مشکلات این محله ها را برطرف کنیم.
فرماندار بوشهر در پاسخ به سوال خبرنگار دیارجنوب درخصوص تقاطع شهید سلیمانی گفت: عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده و تمام توان خود را برای تکمیل این پروژه به کار خواهیم گرفت.
وی مشکل اصلی پروژه مجتمع بزرگ بندری نگین بوشهر را وجود بعضی از دغدغه‌های زیست محیطی عنوان کرد و گفت: در حال تلاش برای ساماندهی این پروژه هستیم و در کنار توسعه صنعت دغدغه‌های زیست محیطی و پیوست‌های فرهنگی در پروژه‌ها لحاظ خواهد شد.
رحیمی به دیگر پروژه های آغاز شده در بوشهر اشاره کرد و گفت: هتل 5 ستاره و بیمارستان 60 تخت خوابه شهرستان بوشهر در حال تکمیل هستند.

farmandari boushehr neshast 1
وی با اشاره به روند انتصاب مدیران در شهرستان بوشهر تصریح کرد: روند انتصابات در شهرستان بوشهر مطلوب و باسرعت خوبی در حال انجام است و به دنبال دیگر تغییرات هستیم.
فرماندار بوشهر درخصوص وضعیت آبی در شهرستان گفت: باتوجه به خشکسالی، شرایط اقلیمی و از سوی دیگر کاهش منابع آبی که در سطح جهان قابل رویت است؛ از رسانه ها انتظار می رود که در بحث فرهنگ سازی مصرف آب کمک کنند و کشاورزان نیز برای آبیاری از روش قطره ای استفاده نمایند.
رحیمی خاطرنشان کرد: در فصل تابستان ورودی آب به استان کاهش و مصرف آن افزایش می یابد که باید با مدیریت مصرف از این دوره عبور کنیم.
وی درخصوص حمل مسافر از جزیره خارگ عنوان کرد: درحال حاظر دو شناور در این جزیره موجود است که بزودی یک کشتی باربری با ظرفیت حمل بیش از 50 خودرو نیز در این مسیر اضافه خواهد شد.
رحیمی درخصوص مشکل قطعی برق در جزیره خارگ گفت: با استقرار ژنراتورهایی قوی ۱۰ تا ۲۰ مگاواتی به ظرفیت این جزیره، مشکل قطعی برق برطرف شده است.
فرماندار بوشهر با بیان اینکه در حال پیگیری سایت پسماند هستیم، افزود: جوانان زیادی در تیم های بزرگ ورزشی فعالیت دارند که باید حمایت شوند.
فرماندار بوشهر به سهم شهرستان از طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: سهم این شهرستان از طرح نهضت ملی مسکن بمدت یکسال ۱۳۰۰ واحد است که برای ساکنین بوشهر و جزیره خارگ بعلت کمبود زمین در شهر عالیشهر اجرا خواهد شد.
وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار دیارجنوب درخصوص بزرگراه بوشهر- برازجان گفت: این پروژه بصورت ویژه در دستور کار استاندار بوشهر قرار دارد.
رحیمی به طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان در بوشهر اشاره کرد و گفت: درحال حاظر این طرح در ۴۵ نانوایی شهرستان بوشهر اجرا شده است.

farmandari boushehr neshast 1 farmandari boushehr neshast 1 farmandari boushehr neshast 1 farmandari boushehr neshast 1 farmandari boushehr neshast 1

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group