شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

شهردار وحدتیه از افزایش ۶۵ درصدی اعتبارات شهرداری در سال جاری خبر داد و گفت: نفت نرگسی حق آلایندگی خود را به شهرداری پرداخت نمی‌کند.

به گزارش دیارجنوب، حسین ارشدی روز چهارشنبه یکم تیر ماه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: مدیران باید با تلاش از فرصت های خود در راه خدمت رسانی به مردم استفاده نموده و در راستای عمران و آبادی شهر کوشا باشند.
وی با بیان اینکه مدیران باید از بازی های سیاسی به دور باشند، افزود: همیشه در راستای تجهیز و نوسازی اموال عمومی، حمایت از همکاران و خدمت رسانی به مردم تمامی تلاش خود را به کار بسته ایم.
ارشدی در پاسخ به سوال خبرنگار دیارجنوب درخصوص آخرین اقدامات صورت گرفته برای دره فصلی مابین شهر وحدتیه، بیان داشت: از این دیوار حفاظتی بعنوان کمربند مجموعه شهر یاد می شود که میتواند عاملی برای برطرف شدن گره ترافیکی باشد.

neshast shahrdar vahdatiye 1
وی به اعتبارات درنظر گرفته شده برای این دیوار حفاظتی اشاره کرد و گفت: برای این دیوار حفاظتی به عنوان خیابان ساحلی تا پل جهاد دو خروجی و ورودی درنظر گرفته شده و در حال پیگیری و نامه نگاری هستیم تا شاهد پیشرفت بیشتری در این مسیر باشیم.
شهردار وحدتیه درخصوص آخرین اقدامات صورت گرفته برای این دره فصلی تصریح کرد: یک متر از این دره فصلی لایروبی شده و طی بازدیدهای صورت گرفته لوله های مخابراتی نیز جابجا شده اند و مابقی کارها در حال پیگیری است.
وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار دیارجنوب درخصوص دریافت حق آلایندگی گفت: تا به حال یک ریال از حق آلایندگی دریافت نکرده ایم و برای این موضوع جلسات متعدد و دیدار با وزیر داشتیم ولی متاسفانه با تمام پیگیریها و تاکیدات و دستورات وزیر هیچکسی دراین خصوص پاسخگو نیست.
وی ادامه داد: با وجود اینکه مسئولیت اجتماعی وظیفه قانونی شرکت نفت است ولی متاسفانه از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کرده است.
ارشدی درخصوص برنامه های کلان شهرداری گفت: شورای وحدتیه تنها شورا در استان بوشهر است که توانسته طرحی جداگانه با عنوان چشم انداز 4 ساله وحدتیه تهیه و تنظیم و به فرمانداری و دیگر مسئولین ارائه کند.
وی یاد آور شد: در این طرح اقدامات 4 ساله خدمات شهری مشخص شده است.
شهردار وحدتیه در خصوص مبلمان شهری بیان داشت: در 28 اسفند ماه با شروع فعالیت خود در شهرداری وحدتیه، ستاد سفر نوروزی را تشکیل دادیم تا تمهیدات لازم برای رفاه مسافران درنظر گرفته شود.
وی به سه حریم شهرداری وحدتیه اشاره کرد و گفت: دالکی، سعدآباد و سیاه منصور مشکلاتی دارند که درنظر داریم بلوار هر 3 مسیر را تعویض و توسعه دهیم.
ارشدی افزایش 65 درصدی اعتبارات شهرداری وحدتیه در سال جاری خبر داد و گفت: اعتبارات شهرداری وحدتیه نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و از مبلغ 13 میلیارد به 20 میلیارد تومان رسیده است.
وی پروژه های مهم شهرداری وحدتیه را برشمرد و عنوان کرد: پروژه خیابان سعادت، ولی عصر، اجرای کانیو و آسفالت کوچه ها از جمله پروژه های مهم شهرداری وحدتیه هستند که در حال پیگیری است.
ارشدی جلوگیری از استهلاک و هدررفت بیشتر سرمایه ها را از جمله اقدامات اخیر شهرداری عنوان کرد و گفت: برگزاری مسابقات ورزشی رمضان، بهسازی و نوسازی زمین چمن و برگزاری یادواره شهدا از جمله برنامه های فرهنگی در سال جاری بوده است.
نامی نظری روابط عمومی شهرداری وحدتیه در این نشست ضمن خوشامدگویی به اصحاب رسانه اظهار کرد: رسانه ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و در نظر داریم هر سه ماه نشستی با خبرنگاران داشته باشیم تا اخبار شهرداری بخوبی منعکس شود.

neshast shahrdar vahdatiye 1 neshast shahrdar vahdatiye 1 neshast shahrdar vahdatiye 1 neshast shahrdar vahdatiye 1 neshast shahrdar vahdatiye 1 neshast shahrdar vahdatiye 1 neshast shahrdar vahdatiye 1 neshast shahrdar vahdatiye 1 neshast shahrdar vahdatiye 1 neshast shahrdar vahdatiye 1 neshast shahrdar vahdatiye 1 neshast shahrdar vahdatiye 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group