شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: رسانه ها بستر و مجاری طبیعی تهیه و توزیع اطلاعات در جوامع بشری و موجب بیداری قشرهای مختلف جامه بویژه جوانان هستند.

به گزارش دیارجنوب، سردار علی رزمجو شامگاه سه شنبه 31 خرداد ماه در نشست هم اندیشی مدیران و نخبگان رسانه استان بوشهر اظهار داشت: رسانه های استان وفادار به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند و باید بیش از گذشته در زمینه تقویت فرهنگ دینی، معرفی هویت تاریخی و سابقه درخشان حماسی استان بوشهر تلاش داشته باشند.
سردار رزمجو ضمن تقدیر از همکاری رسانه های استان بوشهر با مجموعه سپاه عنوان کرد: رسانه ها به صورت فراگیر همه جا هستند و به عنوان یک کلاس درس کم هزینه محسوب می شوند و در عین حال نتیجه کار آنها اثر بخش است.
وی "سپاه" را خانه دوم اصحاب رسانه در تمامی نقاط استان بوشهر دانست و گفت: رسانه‌های استانی در ایجاد امنیت نقش پررنگی دارند و بوشهر نیز یکی از بهترین استان‌های کشور در حوزه امنیتی است.

hamandishii resaneh b 4
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه رسانه ها بر سبک زندگی مردم تاثیر بسزایی دارند، افزود: امروز سبک زندگی جامعه در مسیرهای گوناگون از سوی رسانه‌ها رقم می‌خورد و طرز فکر قشری از مردم متاثر از مطالب رسانه‌ها است.
وی رسانه‌ها را بخش جدایی ناپذیر از زندگی مردم دانست و بیان داشت: اطلاع رسانی در رسانه‌ها با اصل مهم رسالت محوری در قبال مردم، مسئولان و نظام صورت می گیرد و ما باید با همکاری همدیگر دستاوردهای نظام را برای مردم تبیین و ایجاد امید آفرینی کنیم.
سردار رزمجو خاطرنشان کرد: دشمنان در جهان با حلقه های به هم پیوسته برعلیه نظام جمهوری اسلامی اقدامات متعددی انجام می دهند که بازیگران اصلی آنها آمریکا و اسرائیل هستند.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر برخی از توطئه های دشمنان برعلیه نظام جمهوری اسلامی را برشمرد و عنوان کرد: شبه آفرینی در نظام جمهوری اسلامی و کارایی نظام، شبه افکنی در ولایت فقیه، تخریب اندیشه شخصیت وعملکرد و مواضع جهت گیری امام راحل( ره) و رهگیری، تخریب دستاوردهای انقلاب، تخریب اصول و مبانی انقلاب از جمله اقدامات دشمنان است.
وی تاکید کرد: رسالت خبرنگاران در برابر تخریبات و اقدامات دشمنان این است که در جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب را برشمرده و ایجاد امید آفرینی کنید.

خبر مرتبط:

نشست هم اندیشی مدیران و نخبگان رسانه استان بوشهر برگزار شد+ تصاویر اختصاصی

استان بوشهر

Template Design:Dima Group