جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزش اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از رقابت دوهزار و ۷۸۴ دانش آموز پایه ششم برای ورود به مدارس استعدادهای درخشان (سمپاد) همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، ماشاءالله خدری رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزش اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر از رقابت دوهزار و ۷۸۴ دانش آموز پایه ششم برای ورود به مدارس استعدادهای درخشان (سمپاد) همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد و اظهار داشت: آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان پایه هفتم استان بوشهر در ۲۲ حوزه برگزار شده است.

maraton daneshamoozi
وی با بیان اینکه دوهزار و ۷۸۴ دانش آموز پایه ششم برای ورود به مدارس استعدادهای درخشان (سمپاد) همزمان با سراسر کشور در این استان با هم به رقابت می‌پردازند اظهار کرد: از این شمار دانش آموز یک هزار و ۲۶۹ داوطلب دختر و یک هزار و ۵۱۵ داوطلب پسر هستند.
خدری همچنین از رقابت یک هزار و ۳۶۸ دانش آموز نیز برای ورود به پایه دهم خبر داد و گفت: از این شمار دانش آموز ۵۹۲ داوطلب پسر و ۷۷۶ داوطلب نیز دختر هستند که با هم به رقابت می پردازند. این آزمون فردا ۲۷ خرداد در ۱۵ حوزه امتحانی در استان برگزار می شود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group