شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

در مراسمی با حضور معاون امور حقوقی مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان " کمال صالح احمدی" به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر معرفی شد.

اصغر شعبانی-به گزارش دیارجنوب، عصر پنجشنبه ۱۹ خردادماه ۱۴۰۱ مراسم تکریم و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر با حضور بنیامین شکوه فر معاون حقوقى مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، خسرو قمری مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، مسئولان بسیج ورزشکاران و تربیت بدنی سپاه استان، جمعی از روسای ادارات شهرستانی و نیز روسای هیات های استانی، پیشکسوتان، ورزشکاران و نیز کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و با قدردانی از زحمات احمد بهروزیان فرد مدیر کل پیشین اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، کمال صالح احمدی به عنوان سرپرست جدید این اداره کل در استان معارفه شد.

moarefe m varzesh 1
معاون حقوقى مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در آیین معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به اینکه روند فعالیت در دولت سیزدهم جهادی و انقلابی است اظهار داشت: نوع نگاه دولت آیت‌الله رئیسی توجه ویژه به مطالبات مردم است و امروز دولت، خدمت به مردم را افتخار خود می‌داند.
بنیامین شکوه‌فر با بیان اینکه تلاش مدیران در دولت سیزدهم شبانه‌روزی است گفت: همانگونه که نگاه دولت برای خدمات‌رسانی جهادی و انقلابی است مدیران استان‌ها نیز می بایست با همین نگاه شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.
وی استان بوشهر را قطب ورزشی در کشور دانست و تصریح کرد: نگاه وزیر ورزش و جوانان به استان بوشهر ویژه و خاص است.
معاون حقوقى مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزش یک نهاد اجتماعی و تعاملی است تصریح کرد: در این راستا توسعه ورزش در همه مناطق نیاز به همکاری و همبستگی همه دستگاه‌ها و مردم دارد.
شکوه‌فر خاطرنشان کرد: تاکنون در ۱۷ استان صندوق مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن راه‌اندازی شده است.
وی با بیان اینکه صندوق مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن برای رونق بیشتر ورزش استان ایجاد می‌شود اضافه کرد: در این راستا صنایع و معادن برای تسریع در برنامه‌ها و طرح‌های ورزشی در استان‌ها کمک می‌کنند.
جوانان بوشهری در میدان‌های ورزشی مختلف افتخار آفریده‌اند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر نیز جایگاه ورزش در جامعه را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: سلامتی، نشاط و شادابی جامعه با ورزش ارتباط نزدیک و مهمی دارد.
اکبر پورات جایگاه ورزش قهرمانی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و با اشاره به توانمندی جوانان ورزشکار استان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی افزود: جوانان بوشهری در میدان‌های ورزشی مختلف افتخار آفریده‌اند.
وی با تأکید بر رفع مشکلات جوانان و ورزشکاران تصریح کرد: رفع دغدغه و مشکلات جوانان و ورزشکاران در اولویت قرار دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تبریک به سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر بر توجه به نخبگان و جوانان تأکید کرد.
۵۰۰ زمین مینی فوتبال در روستاهای استان بوشهر ساخته شد
مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان بوشهر نیز با بیان اینکه ورزشکاران استان در ۲۵ رشته ورزشی عضو تیم ملی هستند خاطر نشان کرد: زیرساخت‌های ورزشی در استان بوشهر افزایش یافته و فضاهای ورزشی نسبت به گذشته ۲ برابر شده است.
احمد بهروزیان‌فرد از ساخت ۵۰۰ زمین مینی فوتبال در شهرها و روستاهای استان بوشهر خبر داد و گفت: استان بوشهر در رشته‌های ورزش دریایی و ساحلی از جایگاه بالایی در کشور برخوردار است.
سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان نیز با قدردانی از حسن نظر استاندار بوشهر و وزیر ورزش و جوانان ، برای مدیر کل پیشین این اداره آروزی موفقیت نمود و گفت: بواسطه ی اینکه از جنس ورزش هستم با مشکلات این حوزه آشنایی کامل دارم.
کمال صالح احمدی افزود: در جلسه با دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان مشکلات ورزشکاران استان را مطرح نمودم اگر چه ایشان اطلاعات کاملی از آخرین وضعیت ورزش در استان بوشهر داشت.
صالح احمدی خاطر نشان کرد: از روز شنبه جای من در میدان های ورزشی است و آن شالله با تمام توان برای حل مشکلات ورزش گام بر میداریم.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در پایان صحبت های خود ضمن قدردانی از رشادت ها و ایثارگری های شهدا ، آنها را قهرمانان واقعی دانست و بیان کرد: از این پس تمامی رقابت ها و مسابقات ورزشی در سراسر استان می بایست به نام یک شهید مزین شود و در هنگام اهدا جوایز و توزیع مدال های ورزشی باید یک عضو خانواده شهید دعوت شود و با حضور آنها مراسمات پایانی برگزار گردد.

moarefe m varzesh 1moarefe m varzesh 1moarefe m varzesh 1moarefe m varzesh 1moarefe m varzesh 1moarefe m varzesh 1moarefe m varzesh 1moarefe m varzesh 1moarefe m varzesh 1moarefe m varzesh 1moarefe m varzesh 1moarefe m varzesh 1moarefe m varzesh 1moarefe m varzesh 1moarefe m varzesh 1moarefe m varzesh 1moarefe m varzesh 1moarefe m varzesh 1moarefe m varzesh 1moarefe m varzesh 1moarefe m varzesh 1moarefe m varzesh 1moarefe m varzesh 1moarefe m varzesh 1moarefe m varzesh 1moarefe m varzesh 1moarefe m varzesh 1moarefe m varzesh 1moarefe m varzesh 1moarefe m varzesh 1

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group