جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم ثابت می کند مشکلات کشور را می توان بدون تکیه به بیگانگان و با توان داخلی حل کرد.

به گزارش دیارجنوب، سید محمد حسینی روز جمعه بعد از خطبه های نماز جمعه در جمع نمازگزاران شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان افزود: دولت در این مسیر تنها همکاری و همراهی مردم را لازم دارد.

وی تاکید کرد: همانطوری که مردم به این دولت اعتماد کردند و رای دادند باید در برنامه های دولت برای اصلاح امور نیز با این دولت همراه و همگام با باشند.

حسینی اضافه کرد: امروز دولت برای یک تحول اساسی در امور اقتصادی ورود کرده و دراین راه به کمک مردم نیاز دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در حوزه سیاست خارجی و مناسبات تجاری با کشورهای منطقه و همسایه از جمله کشورهای تاجیکستان، عراق و سوریه صادرات خوبی داشته ایم.

وی برضرورت پیروی از اندیشه های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تاکید کرد.

دکتر سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور پنجشنبه شب برای انجام سفری یکروزه وارد استان بوشهر شد.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار بوشهر، سخنرانی در جمع نمازگزاران برازجانی، شرکت در جلسه شورای اداری دشتستان و نشست با گروه‌های جهادی در استانداری بوشهر به عنوان برنامه های این سفره یکروزه پیش بینی شده است./ایرنا

namazjome parleman 1namazjome parleman 1namazjome parleman 1namazjome parleman 1namazjome parleman 1namazjome parleman 1namazjome parleman 1namazjome parleman 1namazjome parleman 1namazjome parleman 1namazjome parleman 1namazjome parleman 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group