جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

جلسه هیئت رزمندگان اسلام شهرستان دشتستان با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در مسجد فاطمه الزهرا(س) شهر برازجان برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، سید محمد حسینی ظهر جمعه در جمع تعدادی از اعضای هیئت رزمندگان شهرستان دشتستان اظهار داشت: دولت سیزدهم عزمی جهادی برای تحقق شعار سال دارد و در این راستا برنامه‌ریزی گسترده‌ای صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه در گذشته پشتیبانی لازم برای تحقق شعار سال که اغلب آنها ماهیت اقتصادی داشتند نشده است اضافه کرد: امسال دولت از روز نخست سال مسئولیت‌ها را برای تحقق شعار سال مشخص کرده است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: در سال‌های گذشته گاهاً برنامه‌ریزی‌هایی نیز انجام شد ولی همگی راهی بایگانی شدند ولی در این دولت عزمی جدی برای تحقق برنامه‌ها دارد.
وی به برخی از مشکلات مطرح‌شده اشاره کرد و افزود: دوستداران انقلاب نباید ذره‌ای به خود تردید راه بدهند و ناامید شوند چراکه دولت با جدیت برای رفع مشکلات مردم پای کار است و از هر فرصت و ظرفیتی استفاده می‌کند.

enghelabi parleman 1

حسینی به هجمه‌های سنگین دشمنان در فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: دشمن با بکارگیری توان رسانه‌ای خود فضای سنگینی را ایجاد کرده است و با تلاش مسئولان اقدامات خوبی در حال انجام است.
وی ادامه داد: قبل از استقرار کابینه دولت سیزدهم، دولت قبل در پرداخت حقوق ماهانه با مشکل روبرو بود، اسکناس‌های بدون پشتوانه چاپ و توزیع می‌کردند که این کار باعث تورم شد و کشور را در یک وضعیت نابسامانی تحویل دادند و فکر می‌کردند راه برون رفت از مشکلات وجود ندارد.
حسینی گفت: رئیس جمهور با علم به اینکه شرایط، شرایط خوبی نیست و کشور دچار کسری بودجه، تورم افسار گسیخته، گرفتاری‌های متعدد و تعطیلی تولید و اینکه مجبور است هر ماه بدهی‌های دولت گذشته به میزان ماهانه ۱۰ هزار میلیارد تومان را پرداخت کند، وارد کار شد.
وی تاکید کرد: امروز دولت تلاش کرده با انضباط مالی و جدیت کار و پروژه‌های عمرانی را پیش ببرد. دولت سیزدهم دولتی ولایی و انقلابی و تابع دستورات و فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب است./مهر

 enghelabi parleman 1enghelabi parleman 1enghelabi parleman 1enghelabi parleman 1enghelabi parleman 1enghelabi parleman 1enghelabi parleman 1enghelabi parleman 1enghelabi parleman 1enghelabi parleman 1enghelabi parleman 1enghelabi parleman 1enghelabi parleman 1enghelabi parleman 1enghelabi parleman 1enghelabi parleman 1enghelabi parleman 1enghelabi parleman 1enghelabi parleman 1enghelabi parleman 1enghelabi parleman 1enghelabi parleman 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group