پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

امیر حسین محتشم گفت: صحبت‌های کلیشه‌ای که برخی افراد در پیج‌های فیک در فضای مجازی انجام می‌دهند کوچه بازاری است که همان صحبت‌ها را دوستان در حوزه کلان انجام می‌دهند.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، امیرحسین محتشم به صحبت‌های دو روز اخیر محمد تقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر واکنش نشان داد و در این خصوص گفت: صحبت‌های کلیشه‌ای که برخی افراد انجام می‌دهند کوچه بازاری است که همان صحبت‌ها را دوستان در حوزه کلان انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: متأسفانه پیج‌های فیک در فضای مجازی که بدون توجیه و منطق در آن اظهار نظر می‌شود باعث ایجاد چنین اظهاراتی می‌شود و اگر دوستان به جای فرافکنی و فرار از مسوولیت‌های خودشان دنبال بهانه تراشی برای اینکه بخواهند این مسوولیت‌ها را از سر خود باز کنند و مردم ستم دیده ما در بحث ورزش را مورد هجمه قرار بدهند، پاسخگو مباحث حوزه خودشان باشند.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر با تأکید بر اینکه وظیفه ما مشخص شده است اظهار کرد: در اساسنامه فدراسیون فوتبال و هیات استانها شرح وظایف مشخص است که مهم‌ترین آن برگزاری و توسعه فوتبال، مدارس و فستیوال‌های ورزشی و غیره می‌باشد و در بحث سخت افزاری هم دولت موظف است تأمین و در اختیار هیات فوتبال که مجری این رشته است قرار دهد.

footbal toop

محتشم با بیان اینکه وظیفه هیات فوتبال آوردن اسپانسر و مسایل مالی باشگاه‌ها نیست عنوان کرد: این هیات وظیفه دارد در خصوص مشکلات تیم‌ها مثل بستن پنجره نقل و انتقالاتی و قرارداد بازیکنان رایزنی کند و مسایل اسپانسری بر عهده حوزه ارشد استان می‌باشد.

وی در ادامه اضافه کرد: آقای ایرانی از وظایف هیات فوتبال آگاهی ندارد و ما یکی از استان‌های صنعتی کشور هستیم که می‌بایست صنایع استان به ورزش و فوتبال کمک کند که استان‌های مثل کرمان و خوزستان از این حوزه در جهت تیم داری استفاده می‌کنند.

امیر حسین محتشم با ابراز خوش بینی از حمایت‌های استاندار به حوزه ورزش اظهار کرد: آقای محمدی زاده قطعاً امسال کمک خواهند کرد ولی آقای ایرانی اظهار کرده که دولت نمی‌تواند به ورزش کمک کند و هیات فوتبال و اداره ورزش را مقصر دانسته در حالی که این اداره خود دولتی می‌باشد و به نوعی به خودش تاخته است و می‌خواهد کارهای ناکرده در دولت قبل را مطرح کند که در این دولت هم انجام ندهد ولی فضای دولت جدید با قبلی فرق خواهد داشت و فوتبال با همت مسوولان استانی و ورزش نیاز به آرامش دارد.
وی تصریح کرد: ما به همه تیم‌های فوتبال کمک کرده‌ایم که این را می‌توانید از مدیران عامل باشگاه‌ها هم سوال کنید پس ما وظایف خود را انجام داده ایم.

رئیس هیات فوتبال با بیان اینکه آقای ایرانی در دوران تصدی خود چه کمکی به ورزش کرده است یادآور شد: وی چند جلسه با ورزشکاران استان داشته یا چند توپ برای فوتبال خریده؟ اینها شانتاژ بازی است و چون کاری انجام نداده می‌آید و دیگران را مورد هجمه قرار می‌دهد.

محتشم ادامه داد: موقع‌ای که می‌خواهیم خودمان را مطرح کنیم به رأس هرم حمله می‌کنیم زیرا فوتبال جایی است که می‌توان دیده و مطرح شد چون ۸۵ درصد مردم استان ورزشی هستند.

امیر حسین محتشم در خصوص مشکلات شاهین بیان کرد: ما نشست‌های مختلفی با شورای شهر و شهرداری داشتیم و نامه به آقای ایرانی هم زدیم که مستندات موجود می‌باشد ولی وی یک قدم برنداشتند و امروز که شاهین و ایران جوان سقوط کرده‌اند دایه دلسوزتر از مادر شده‌اند در حالی که شما مسوول سقوط این دو تیم هستید و هیچ کاری انجام نداده‌اید و کارهای نکرده را به گردن دیگران می‌اندازند.

محتشم به اتفاقات مثبت فوتبال استان هم اشاره کرد و در این خصوص عنوان کرد: شاهین بندرعامری در آستانه صعود به لیگ یک قرار دارد و پارس جنوبی جم جایگاه خوبی در لیگ دارد و همچنین به وضعیت خوب داوران استان در فوتبال کشور و لیگ برتر می‌توان اشاره کرد و ما در مجموع شرایط بدی نداریم و این صعود و سقوط‌ها همیشه بوده و است.

وی تصریح کرد: ساختار فوتبال می‌بایست اصلاح شود و زمانی این اتفاق رخ خواهد داد که ما در حوزه مدیران باشگاهی بهتر عمل کنیم و تا زمانی که شما دنبال مقصر هستید همیشه یک جای کار می‌لنگد و ما باید اتفاقات باشگاه‌ها را تحلیل کنیم که چرا شاهین در سال قبل با نزدیک به ۲۰ میلیارد صعود نکرد ولی فجر سپاسی با ۶.۷ میلیون لیگ برتری شد.

امیر حسین محتشم در پایان با بیان اینکه خبرهای خوبی در حوزه ورزش در راه خواهد بود، گفت: شورای ورزش منطقه ویژه در آخر همین ماه جاری در عسلویه برگزار خواهد شد و با توجه به اینکه ما هم عضو هستیم شاهد توسعه ورزش خواهیم بود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group