شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

استاندار بوشهر گفت: ایجاد شهرک صنعتی شماره ۳ بوشهر، آبپخش و سعدآباد ضرورت دارد.

به گزارش دیارجنوب، احمد محمدی زاده صبح دوشنبه در بازدید از تعدادی از شرکت‌های فعال در شهرک صنعتی بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی خوبی دارد که باید به بهترین شکل از این ظرفیت‌ها استفاده شود.
وی حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: در شهرک‌ها و نواحی صنعتی باید از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت کنیم و زمین لازم را از طریق اجاره یا واگذاری در اختیار آن‌ها قرار دهیم.
استاندار بوشهر با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته برای ایجاد و راه‌اندازی شهرک زیست فناوری دلوار خاطرنشان کرد: به دلیل کم کاری و اهمال صورت گرفته این شهرک زیست فناوری به حالت نیمه تعطیل درآمده است، باید دوباره فعال شود.

mohamadi z ostandar
وی ادامه داد: طی سال‌های گذشته برخی افراد و شرکت‌ها برای سرمایه‌گذاری زمین دریافت کرده‌اند ولی نتوانسته‌اند کار کنند که باید برای تسریع در تعیین تکلیف این اراضی اقدامات لازم انجام شود و کسانی که قصد کار کردن ندارند باید زمین‌ها را واگذار کنند.
محمدی زاده با اشاره به استقبال سرمایه‌گذاران در استان بوشهر بیان کرد: هیچ دلیلی ندارد که زمینی را برای کسی نگه داریم، در حالی که سرمایه‌گذار جدید منتظر زمین است.
وی بیان کرد: تعدادی از کارخانه‌دارهای مناطق مرکزی و شمالی کشور پیشنهاد دادند که در استان بوشهر زمین به ما واگذار کنید تا سرمایه‌گذاری کنیم و با اقدامات صورت گرفته به‌زودی شتاب سرمایه‌گذاری در استان بالاتر می‌رود.
استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم ایجاد شهرک صنعتی ۳ در بوشهر گفت: در کنار شهرک صنعتی ۱ و ۲ در بوشهر، باید شهرک صنعتی شماره ۳ را هم راه‌اندازی کنیم. صنایع آلاینده شهر بوشهر باید به بیرون از شهر منتقل و در آن‌جا مستقر شوند.
به نقل از مهر؛ وی با بیان اینکه توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نقاط مختلف در دستور کار قرار دارد، افزود: علاوه بر توسعه شهرک صنعتی برازجان، باید در آب‌پخش و سعدآباد نیز نواحی صنعتی ایجاد کنیم.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group