شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

علی سلیمانی به عنوان ناظر گمرکات استان بوشهر و مدیر گمرک بوشهر معرفی و از خدمات بهروز قره بیگی تقدیر شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز بوشهر، معاون حقوقی و نظارت گمرک جمهوری اسلامی ایران در این آئین با بیان اینکه باید در زمینه رسوب کالا و کالای متروکه توجه جدی شود گفت: یکی از عوامل موفقیت مدیران گمرک، عملیاتی بودن است به این ترتیب نظارت‌ها دقیق‌تر می‌شود.

فریده زبیدی اضافه کرد: مدیران گمرکی کار خود را معطوف به پشت میزنشینی نکنند بلکه باید در صحنه باشند تا جلوی برخی مشکلات گرفته شود و کال‌ها نیز زودتر ترخیص شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر هم گفت: آیین نامه کالای همراه ملوان (ته لنجی) پیشنهادی استان که بتازگی در هیات دولت تصویب شد در نهایت به نفع مردم تمام می‌شود.

moarefe gomrok

محمدتقی ایرانی افزود: با این وجود حق و حقوق دولت از محل صادرات و واردات نیز باید پرداخت شود، زیرا منبع درآمد دولت چنین ظرفیت‌هایی است که در استان بوشهر قرار دارد.

وی بیان کرد: اعتقاد داریم نباید تنها حقوق دولت مدنظر قرار گیرد بلکه باید حقوق مردم نیز بخوبی محقق شود تا سفره آن‌ها با محوریت دریا توسعه پیدا کند.

ایرانی ادامه داد: در استان بوشهر بیش از ۳۰۰ هزار نفر با کالای همراه ملوان تامین معاش دارند که باید حق و حقوق آنان به نحو مطلوب و مناسبی دیده شود که استاندار بوشهر در این مسیر از بدو کار تمام تلاش خود را بکار گرفتند.

وی گفت: اکنون با زمینه سازی دولت واژه نامانوس قاچاق در مسیر برداشته شدن از روی کالای همراه ملوان است، زیرا مردم استان بوشهر شغل شریف تجارت دارند که این شغل پدران و نیاکان آنان است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group