پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: کتاب زندگی نامه و خاطرات زنده یاد علی پیرمرادی به زودی به زیر چاپ می رود.

به گزارش دیارجنوب ، عبدالرحیم افروغ روز پنجشنبه در نشست استاندار بوشهر با خبرنگاران افزود: این کتاب گنجینه عظیمی از نشریات فاخری است که شاید در هیچ نقطه کشور این گنجینه و آثار بی نظیر نباشد.

وی بیان کرد: همچنین مقرر شده با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان جایی به عنوان موزه مطبوعات دشتستان تدارک دیده شود و این آثار در دید عموم گذاشته شود.

افروغ ادامه داد: پیرمرادی متعلق به مردم، صدا و سیما، بسیج، انقلاب، ورزشکاران و عکاسان در حرفه‌‌های متعدد بود که باید همواره نام و جایگاه وی پاس داشته شود.

وی بیان کرد: رسالت خبرنگار و جایگاه ویژه‌ای که در بعد تبیین، رساندن حقایق با اولویت‌بندی، ظرافت، رعایت امانت و دقت را در بطن جامعه بر عهده دارد کاری است که زنده‌یاد علی پیرمرادی در قریب به ۶ دهه فعالیت رسانه‌ای خودش انجام داد که امروز جا دارد نام این پیر و پیشکسوت رسانه‌ استان را گرامی بداریم.

افروغ افزود: در این چند روز از نقطه نقطه کشور و استان پیام تسلیت برای درگذشت این خبرنگار فقید داشتیم و حکایت از این دارد که مردی به معنای واقعی کلمه فعال اجتماعی مردمی بود.

وی گفت: پیرمرادی انسانی ساده‌زیست و بی آلایش بود و این خبرنگار پیشکسوت، حرفه خود را در کنار مهارت هنر خودشان داشتند و قریب به یک دهه برگزاری نشست مطالعاتی پیرامون جریان شناسی انقلاب اسلامی و مطالعات پیرامون آن در دشتستان، زنده‌یاد پیرمرادی با وجود پای درد در همه نشست‌های شنبه شب مسجد امام حسن مجتبی (ع) برازجان حضور پیدا و نکات دقیق و ظریفی از لایه‌های مردمی انقلاب اسلامی ارائه می‌کردند/روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group