سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه مراسم شب‌های قدر در استان برگزار می‌شود گفت: این مراسم حداکثر در مدت ۱.۵ ساعت در فضای باز و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ‌مراسم روز جهانی قدس باشکوه خاصی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در گفتگویی با اشاره به روند کاهشی ابتلا به بیماری کرونا اظهار داشت: بیماری کرونا در استان بوشهر تحت کنترل و اکنون تعداد بیماران بستری زیر 70 نفر است.

وی با بیان اینکه در یک هفته گذشته هیچ فوتی کرونایی در استان ثبت نشده است گفت: فوتی‌های کرونایی در استان در بین افراد بالای 63 سال و دارای بیماری زمینه‌ای است که واکسن نوبت سوم تزریق نکرده‌اند.

رئیس ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با اشاره به اینکه رئیس جمهور از مدیریت بیماری کرونا در استان بوشهر قدردانی کرد افزود: رئیس جمهور در ستاد ملی مقابله با کرونا از استان‌های بوشهر و مازندران در کنترل بیماری کرونا در ایام تعطیلات نوروز و ارائه خدمات مطلوب به مسافران قدردانی کرد.

استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری مراسم شب‌های قدر تصریح کرد: این مراسم در فضای باز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حسینیه‌ها، مساجد، مصلا و دیگر مکان‌ها حداکثر به مدت 1.5 ساعت برگزار می‌شود.

mohamadizade ostandarr

محمدی‌زاده از برگزار مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطر نشان کرد: در پشتیبانی از آرمان و مردم مظلوم فلسطین مردم روزه‌دار استان بوشهر در راهپیمایی روز جهانی قدس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با شکوه شرکت می‌کنند و این مراسم در همه نقاط استان با حضور گسترده مردم همراه با رعایت شیوه‌نامه بهداشتی برگزار می‌شود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group