سه شنبه 28 فروردين 1403 | Tuesday 16 April 2024

همشهریان شریف و عزیز برازجانی‌مان طی این مدت به شکل‌های مختلف اعم از ملاقات‌های حضوری، تماس تلفنی و یا از طریق شبکه‌های اجتماعی ضمن تشکر بابت فعالیتهای انجام شده در حوزه‌های مختلف، مراتب حمایت و همراهی خود با مجموعه شهرداری را اعلام می‌دارند که این باعث مباهات و سربلندی خدمتگزاران برازجان در مجموعه مدیریت شهری است.

به گزراش دیارجنوب، روز سه شنبه ۲۳ فروردین ماه طی آئینی که در شهرداری برازجان برگزار شد، با حکم مرتضی قدوسی چندین مدیر جدید این مجموعه معرفی شدند.
مرتضی قدوسی شهردار برازجان در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت طی ماههای گذشته شاهد همراهی، همدلی و حمایت همه‌جانبه و شگفت‌انگیزی از جانب مردم شریف برازجان و البته اعضای ارجمند شورای اسلامی شهر از برنامه‌ها و اقدامات این شهرداری بوده‌ایم که این همدلی را نمی‌توان چیزی جز لطف خداوند دانست و همین موضوع انگیزه‌ی ما و مجموعه‌ی همکاران شهرداری برای خدمت به شهروندان عزیز برازجانی را صدچندان کرده است.

قدوسی افزود: همشهریان شریف و عزیز برازجانی‌مان طی این مدت به شکل‌های مختلف اعم از ملاقات‌های حضوری، تماس تلفنی و یا از طریق شبکه‌های اجتماعی ضمن تشکر بابت فعالیتهای انجام شده در حوزه‌های مختلف، مراتب حمایت و همراهی خود با مجموعه شهرداری را اعلام می‌دارند که این باعث مباهات و سربلندی خدمتگزاران برازجان در مجموعه مدیریت شهری است.

hokm jadid shora 1


شهردار برازجان در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست با تقدیر از مدیران و پرسنل شهرداری که با تمام توان تلاش می‌کنند در مسیر رضای خدا و خدمت به شهروندان عزیز برازجانی قدم بردارند، گفت: شهرداری برازجان سرشار از انسانهای شریف، کاردان و مومنی است که توانمندیهای حرفه‌ای و مدیریتی‌شان ثابت شده است.
وی افزود: بدون تردید هر یک از همکاران عزیزمان که در جایگاه مدیریتی قرار می‌گیرد تمام تلاش خود را برای بهبود عملکرد مجموعه به کار می‌بندد و این یک موهبت بزرگ برای مجموعه‌ی خدمتگزار شهرداری برازجان است.
شهردار برازجان اضافه کرد: تغییرات مدیریتی همیشه نشانه‌ی ضعف عملکرد مدیران پیشین نیست بلکه غالبا یک استراتژی برای دمیدن روح تازه در کالبد مجموعه و ایجاد انگیزه برای مدیران جدید است تا با ایجاد ظرفیتهای جدید، حرکت رو به رشد مجموعه سرعت بیشتری بگیرد.
شهردار برازجان در پایان ضمن آرزوی موفقیت مدیران پیشین در ادامه‌ی خدمت به شهر و شهروندان ابراز امیدواری کرد مدیران جدید از دوران مدیریت خود به عنوان فرصتی مناسب برای خدمت صادقانه به مردم نجیب و شریف برازجان نهایت بهره را ببرند.
در این آئین و با احکام جداگانه‌ی شهردار برازجان «جواد ماندگار» به عنوان رییس دفتر شهردار منصوب و جایگزین «مهدی رهنما» شد؛
«رضا بزرگمهر» به عنوان مدیر حسابداری شهرداری منصوب و جایگزین «نصراله فیروزی» گردید؛
«عباس بیغرض» نیز به جای «سیدهاشم بصری» رییس اداره حقوقی و املاک و مدیر حقوقی شهرداری و «حجت جاوید پور» جایگزین «عبدالرحیم یزدان پرست» به عنوان مدیر املاک شهرداری برازجان شدند.
همچنین مدیریت پسماند شهرداری برازجان که به سازمان پسماند تغییر یافته از «ارسطو قایدی» به «عبداله برجویی‌فرد» رسید. برجویی‌فرد پیش از این مدیر خدمات شهری شهرداری برازجان بود.
ارسطو قائدی نیز که تا پیش از این مدیر پسماند بود و از زمان عضویت در شورای شهر و بر عهده گرفتن مسئولیت ریاست شورا امکان ادامه فعالیت در سمت مدیریت پسماند را نداشت به عنوان مشاور شهردار در امور خدمات شهری منصوب گردید.

hokm jadid shora 1hokm jadid shora 1hokm jadid shora 1hokm jadid shora 1hokm jadid shora 1hokm jadid shora 1hokm jadid shora 1hokm jadid shora 1hokm jadid shora 1hokm jadid shora 1hokm jadid shora 1hokm jadid shora 1hokm jadid shora 1hokm jadid shora 1hokm jadid shora 1hokm jadid shora 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group