جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

فرمانده انتظامی کنگان از افزایش ۳۳ درصدی کشف انواع مواد مخدر در شهرستان در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ “رهام رضایی”فرمانده انتظامی شهرستان کنگان در ابتدای نشست با اصحاب رسانه این شهرستان ضمن تبریک اعیاد پیش رو و همچنین تقدیر از حمایت های جامعه رسانه از اقدامات پلیس در یکسال گذشته بیان داشت: امروز کارکنان فرماندهی انتظامی و اصحاب رسانه و تمام گروه های اجتماعی به یک نوعی افسران جنگ نرم هستندکه می توان گفت خوشبختانه ما در این شهرستان شاهد همکاری بسیار خوب و مناسبی بین فرماندهی انتظامی و اصحاب رسانه می باشیم و می توان از ظرفیت رسانه های خبری به عنوان پل ارتباطی با مردم نام برد.
سرهنگ رضایی با اشاره به فرا رسیدن عید نوروز و تعطیلات پیش رو بیان داشت: پلیس هیچ مخالفتی با شادی و تفریحات سالم مردم ندارد اما امنیت مردم برای پلیس مهم بوده و با مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد می کند.

entezami kangan 1
فرمانده انتظامی کنگان با بیان اینکه پلیس در چهارشنبه آخر سال در آماده باش کامل قرار دارد به والدین توصیه کرد: کودکان و نوجوانان خود را با خطرهای آتش بازی آشنا کنند و به آنها بفهمانند که در مقابل مواد محترقه و منفجره ،چقدر آسیب پذیرند و هرگز فرزندان را با توسل به زور و اجبار سعی در انجام کاری نکنند.
این مقام انتظامی خطاب به خانواده هایی که قصد مسافرت در ایام نوروز را دارند، متذکر شد: حتما مراقبت های ایمنی لازم را انجام دهند تا سارقین از این موقعیت و خالی بودن منزل سوء استفاده نکنند و توصیه میکنیم که منازل خود را با تجهیزات ایمنی و امنیتی استاندارد ایمن سازی نمایند و حتما منزل خود را به افراد مورد اطمینان بسپارند.
فرمانده انتظامی کنگان در بحث عملکرد یکساله پلیس شهرستان کنگان تصریح کرد: با تلاشهای مجدانه پرسنل و همکاران انتظامی شهرستان۸۷ درصد سرقت های به وقوع پیوسته کشف و با گشت زنی های هدفمند در خصوص وقوعات شاهد کاهش:۱۰۰ درصدی کیف قاپی،۶۷درصدی سرقت احشام،۶۰درصدی سرقت به عنف،۵۰درصدی سرقت اماکن دولتی و سرقت قطعات اتومبیل بوده ایم.

entezami kangan 1
سرهنگ رضایی در خصوص عملکرد پلیس مواد مخدر در این شهرستان گفت: در این زمینه می توان به افزایش ۳۳ درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل و جمع آوری معتادین به تعداد۳۳۶نفر،دستگیری۵۰نفر خرده فروش و۴نفر قاچاقچی مواد مخدر اشاره کرد.
وی در ادامه اظهار داشت:پلیس راه و پلیس راهور شهرستان با برگزاری کلاس های آموزش همگانی در جوامع هدف و اقدامات تخصصی شاهد کاهش۵۰درصدی تصادفات فوتی بوده ایم.
به نل از خبر نگار پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی کنگان در پایان با اشاره به شعار نوروزی پلیس هوشمند، قانون مداری و نشاط بهاری به تشریح اهم برنامه های مجموعه انتظامی شهرستان در ایام پایانی سال۱۴۰۰ و نیز تعطیلات نوروز۱۴۰۱ از عزم جدی پلیس در حفظ و ارتقاء امنیت و آسایش عموم شهروندان و نیز برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت جامعه در ایام پیش رو‌خبر داد وافزود: برای تحقق این امر، همدلی، حمایت و پشتیبانی همه آحاد شهروندان و مسئولین با سبزپوشان مجاهد و پرتلاش فرماندهی انتظامی لازم است.

entezami kangan 1entezami kangan 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group