سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

شهردار برازجان از مسقف کردن بازار روز در سال جدید خبر داد و گفت: دومین جاده سلامت نیز با اعتباری مشخص در دستور کار قرار گرفته است.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، مرتضی قدوسی عصر روز دوشنبه 23 اسفندماه در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: طی سه ماه فعالیت بعنوان شهردار برازجان، توفیق خدمتگزاری به مردم در بخش های مختلف شهر را داشتم و با پایش ها، آسیب شناسی ها و برگزاری جلسات متعدد با مجموعه شهرداری توانستم کارها را با تسلط بیشتری پیگیری و آغاز کنم.
وی به فعالیت های سه ماه اخیر در شهرداری برازجان اشاره کرد و گفت: در این مدت، آغاز خاکریزی، کف سازی و محوطه سازی در چندین فضای سبز شهر و درختکاری بلوار غدیر با 200 اصله نخل انجام گرفت.
قدوسی در ادامه از نصب المان نوروزی توسط واحد زیبا سازی و ترافیک شهرداری در سطح شهر خبر داد و گفت: پویایی، نشاط و فعالیت های سطح شهر توسط مجموعه شهرداری قابل توجه است و برای تحویل سال جدید نیز آمادگی کامل را داریم.

neshast khabari ghodoosii 1
شهردار برازجان به سنگ چینی و نورپردازی در کنار نخل های سطح شهر با اعتبار یک میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: نورپردازی درختان، حیات شبانه جامعه را رقم می زند.
وی با اشاره به پروژه بازسازی بلوار شهید مزارعی بیان کرد: این پروژه طی یکماه گذشته از ابتدای میدان شهرداری آغاز شده که تا پایان این هفته قطعه اول آن به اتمام و تحویل میشود.
شهردار برازجان با بیان اینکه تابلو های خیر مقدم در ورودی شهر نصب شده است، افزود: ظرف مدت یک هفته گذشته، جمع آوری نخاله های ورودی شهر در دستور کار قرار گرفت و در حال حاظر برای ورود مهمانان نوروزی مناسب سازی شده است.
وی اضافه کرد: رنگ آمیزی جدول ها با سبک جدید، احیای فضای سبز و نصب چراغ های ابتکاری بر روی رفوژها برای زیبایی نمای شهر در دستور کار قرار گرفته است.
قدوسی با بیان اینکه شهر برازجان راه ورودی مناسبی برای جذب گردشگر ندارد، عنوان کرد: برای رفع این مشکل، ساخت 25 بیلبورد شهدا، سرداران و مفاخر شهر برازجان با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفت که با فاصله 5 کیلوتری و مشخص تا قسمت ورودی شهر نصب شد تا مسافران و گردشگران از این طریق با قدمت زیاد و افتخارات این شهر آشنا شوند.

neshast khabari ghodoosii 1
شهردار برازجان عنوان کرد: طی این 3 ماه، میزان 8 هزار متر طول کانیو در کوچه های سطح شهر انجام گرفت و 25 کوچه با 30هزار متر مربع آسفالت شد.
وی افزود: خیابان 32 متری فاز یک امام خمینی با میزان 10 هزار متر مربع، گذر 32 متری فراشبندی با میزان 8 هزار متر مربع و گذر 12 متری ارتباطی بازارچه ماهی و میگو به میزان 6 هزار متر مربع آسفالت شده است.
قدوسی به تکمیل پیاده رو بسیج با میزان 1500 متر مربع اشاره کرد و گفت: پیاده رو ورودی بانک ملت نیز با 1200 متر مربع و انعقاد خیابان 16 متری امنیت واقع در شعرک 69 هکتاری انجام شده است.
شهردار برازجان از احداث کمپ نگهداری سگ های بلاصاحب خبر داد و گفت: در این خصوص مناقصه ای برگزار وقراردادی با شرکت خصوصی بسته شده تا با احداث این کمپ مشکلات برطرف شود.
قدوسی به سالن 1000 نفری شهید سلیمانی شهر برازجان اشاره کرد و گفت: این پروژه بدلیل عدم اعتبار کافی یک وقفه 10 ماهه داشته که با توجه به حساسیت با پیمانکار آن وارد مذاکره شدیم و با تزریق اعتبار جدید از هفته گذشته کار خود را آغاز کرده است که انتظار می رود طی 4 ماه آینده با حمایت شهرداری و برنامه و بودجه استان احداث و تحویل شود.
وی به بدهی 15 میلیاردی شهرداری به تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: طی رایزنی با رئیس تامین اجتماعی استان بوشهر و درخواست تقسیط بلندمدت موفق شدیم تا این بدهی را با اقساط 60 ماهه به مدت 5 سال پرداخت کنیم.
شهردار برازجان به چند پروژه شاخص در سال آینده اشاره کرد و گفت: طرح مسقف کردن بازار روز برازجان و احداث ورودی از سمت بوشهر در کنار دره آردو به پیچ انتهایی خیابان خضر برای کم کردن بار ترافیکی در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به تعریض پل دره آردو در سال جدید گفت: احداث دومین جاده سلامت در حاشیه غربی خیابان مجاهد به سمت شمال شهدای گمنام با اعتبار مشخص برای تفریح و ورزش مردم در دستور کار قرار گرفته است.
قدوسی خاطرنشان کرد: در این سه ماه قدرت مانور دادن برای پروژه های جدید را نداشتیم و همه این فعالیت ها بصورت ابتکاری و با تلاش و همکاری مجموعه شهرداری شورای شهر برازجان برای خدمت رسانی به مردم انجام شده است.
شهردار برازجان در پایان تصریح کرد: در سال نو با انگیزه بیشتر و با پروژه های جدید به سوی تحول اساسی در بخش های مختلف شهری خواهیم رفت.

گفتنی است؛ در پایان این نشست با اهدا لوح از خبرنگاران تقدیر بعمل آمد.

neshast khabari ghodoosii 25 neshast khabari ghodoosii 1neshast khabari ghodoosii 1neshast khabari ghodoosii 1neshast khabari ghodoosii 1neshast khabari ghodoosii 1neshast khabari ghodoosii 1neshast khabari ghodoosii 1neshast khabari ghodoosii 1neshast khabari ghodoosii 1neshast khabari ghodoosii 1neshast khabari ghodoosii 1neshast khabari ghodoosii 1neshast khabari ghodoosii 1neshast khabari ghodoosii 1neshast khabari ghodoosii 1neshast khabari ghodoosii 26neshast khabari ghodoosii 1neshast khabari ghodoosii 1neshast khabari ghodoosii 1neshast khabari ghodoosii 1neshast khabari ghodoosii 1neshast khabari ghodoosii 1neshast khabari ghodoosii 1

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group